رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان نیر:

مناسب سازی کلیه خانه های بهداشت شهرستان جهت سهولت در تردد معلولین

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان نیر از مناسب سازی کلیه خانه های بهداشت شهرستان جهت سهولت در عبور و مرور معلولین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۵۳۱۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی که با حضور اعضاء در محل فرمانداری تشکیل شده اظهار داشت: مرکز بهداشت و درمان روستای دیمان با پیشرفت فیزیکی 35 درصد درحال احداث است.

وی از صدور کارت بهداشت در مراکز خدمات پیشخوان دولت خبر داد و گفت: بمنظور ایجاد اشتغال بخش خصوصی کارت بهداشت در مراکز پیشخوان دولت صادر می شود.

احمدی در ادامه به اجرای طرح نظام مندی سلامت عشایر اشاره کرد و گفت: سال گذشته مرکز بهداشت ودرمان شهرستان نیر با اعزام اکیپ کامل به 31 نقطه عشایری شهرستان یک هزار و 459 نفر را مورد معاینه قرار دادند و امسال نیز این طرح از اول تیر ماه آغاز خواهد شد.

فرماندار نیر گفت: شهرستان نیر تنها شهرستان در کشور است که تاکنون توانسته اکیپ کامل پزشکی اعم از بهورز، ماما ، پزشک و دارویار را به مناطق عشایری اعزام کند.

در ادامه این جلسه دکتر مجید غریبانی رئیس مرکز بهداشت ودرمان شهرستان نیر از مناسب سازی کلیه خانه های بهداشت شهرستان جهت عبورو مرور معلولین خبر داد و گفت: تا پایان تابستان امسال تمام خانه های بهداشت موجود در شهرستان نیر برای تردد مناسب و راحت معلولین مناسب سازی خواهند شد.

وی به اجرای طرح غربالگری گروه هدف دانش آموزی شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: 100درصد دانش آموزان گروه هدف شهرستان تحت پوشش طرح غربالگری قرار گرفته اند.

غریبانی همچنین از تشکیل کمیته شهرستانی مبارزه با ایدز درشهرستان خبر داد.

ارسال نظرات