مدیر عامل شرکت امید پارس واحد اجرایی قرارگاه خاتم الانبیا لرستان:
مدیر عامل شرکت امید پارس واحد اجرایی قرارگاه خاتم الانبیا لرستان گفت: سفره ضیافت افطاری، اطعام مستمندان و مستضعفان در منطقه محروم اسدآبادی خرم‌آباد بین هزار نفر به همراه بسته فرهنگی توزیع‌شده است.
کد خبر: ۸۸۷۵۳۳۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
سرهنگ محمد شاهوردی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: شرکت امید پارس لرستان امسال در راستای محرومیت‌زدایی و رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان گام‌های مؤثری برداشته است.

وی افزود: مردم یاری و مردم‌داری، رسیدگی به امور نیازمندان، محرومان و مستضعفان از مهم‌ترین دغدغه‌ها و توقعات رهبر انقلاب است.

مدیر عامل شرکت امید پارس واحد اجرایی قرارگاه خاتم الانبیا لرستان عنوان کرد: سفره ضیافت افطاری و اطعام مستمندان و مستضعفان در منطقه محروم اسدآبادی خرم‌آباد بین هزار نفر به همراه بسته فرهنگی توزیع‌شده است.

سرهنگ شاهوردی هدف از این کار را احترام به نیازمندان و فرهنگ‌سازی افطاری و ضیافت برشمرد و گفت: این اقلام توسط بسیجیان کارگاه موسسه امید پارس بین محرومان توزیع شد.

مدیر عامل شرکت امید پارس واحد اجرایی قرارگاه خاتم الانبیا لرستان با اشاره به اینکه این شرکت علاوه برانجام کارهای عمرانی محوله تا شعاع 70 کیلومتری پروژه‌های خود محرومیت‌زدایی انجام می‌دهد، گفت: برای روستاهای اطراف پروژه‌ها؛ فعالیت‌هایی از قبیل خانه بهداشت، جاده و خدمات دیگر را در دستور کار قرار داده و اجرا کرده‌ایم.

سرهنگ شاهوردی با اشاره به اینکه درایام ماه مبارک رمضان برنامه های در بعد فرهنگی برای مناطق محروم برگزارشد است گفت : روحانیان و کسانی که در کارگاه هستند به روستای اطراف رفته و در آنجا به سخنرانی، اقامه نماز و به برگزاری کلاس‌های قرآنی پرداخته اند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات