استاندار اردبیل در دیدار منتخبان مردم شهر اردبیل در پنجمین دوره شورای اسلامی گفت: اعضای شورای اسلامی جدید شهر اردبیل برنامه جامع و مدون برای مدیریت وتوسعه شهری ارائه دهند.
کد خبر: ۸۸۷۵۳۴۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از استانداری اردبیل،اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل با دکتر مجید خدابخش استاندار اردبیل دیدار و گفتگو کردند.

استاندار اردبیل در این دیدار با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی جدید از تجربه مدیریت شهری بهره مند هستند گفت: اعضای شورای اسلامی دوره پنجم در 45 روز باقی مانده تا آغاز رسمی فعالیت شورایاسلامی دوره پنجم ، برنامه جامع و مدون برای توسعه و مدیریت شهری با تاکید بر جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی ارائه دهند.

وی بر بر وفاق ، همدلی و همکاری همه اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل با یکدیگر تاکید کرد و گفت:اختلاف سلیقه و اختلاف نظر در هر گروه وتشکلی وجود دارد اما باید اختلاف ها در چهارچوب اتاق جلسات بماند و تعارض های احتمالی به مردم منتقل نشود.

دکتر خدابخش بیان کرد:بیشترین مساعدت مالی دولت به شهرداری اردبیل در سال ۹۳ در جریان سفر ریاست جمهوری به استان و در دولت تدبیر و امید به مبلغ ۳۳میلیارد تومان و در کل استان بیش از ۱۰۰میلیارد تومان پرداخت شده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه شهرداری اردبیل از نبود برخی امکانات و تجهیزات رنج می برد گفت: متاسفانه پروانه ساخت آپارتمان های 9 طبقه صادر می شود در حالیکه تجهیزات آتش نشانی شهرداری اردبیل تنها برای چند طبقه پاسخگوست.

استاندار اردبیل از تخصیص اعتبار لازم جهت خرید خودروی پیشرفته آتش نشانی به شهرداری اردبیل در سال گذشته خبر داد و گفت:متاسفانه علیرغم اختصاص اعتبار تا کنون این دستگاه سنگین آتش نشانی خریداری نشده است.

دکتر خدابخش بر توجه شورای شهر وشهرداری به حاشیه های شهر تاکید کرد و همکاری همه دستگاه ها و ادارات دولتی را با شهرداری ها خواستار شد وگفت:در بسیاری از جوامع توسعه یافته ، اکثر دستگاه های اجرائی زیر نظر شهرداری فعالیت می کنند و در شهر اردبیل نیز می تواند بسیاری از اقدامات دستگاه های خدمت رسان زیر نظر شهرداری انجام گیرد.


دکتر خدابخش بار دیگر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات و حضور باشکوه مردم استان در پای صندوق های اخذ رای قدردانی کرد و گفت:انتخابات پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ، سالم ، باشکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار شد.

استاندار اردبیل افزود:روند برگزاری انتخابات با شفافیت تمام و حفظ آرامش جامعه برگزار شد وبازشماری تعدادی از صندوق ها که تاثیر آنچنان در نتایج انتخابات نداشت در همین راستا بود.

در این جلسه اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.
توجه به نیروی انسانی متخصص و ماهر و شایسته سالاری در به کارگیری نیروهای شهرداری ، توجه به طبع فرهنگی مردم استان و مسائل فرهنگی شهر اردبیل ، همکاری صمیمانه با دولت ، نظارت دقیق بر ساخت و سازها و تاکید بر اخذ پروانه ساخت وساز توسط دستگاه های دولتی ودانشگاه ها ، پیگیری مجدانه برنامه های توسعه اقتصادی شهر اردبیل از جمله مواردی بود که توسط اعضای شورای اسلامی جدید شهر اردبیل بیان شد.

ارسال نظرات