رئیس ستاد قدس و انتفاضه البرز:

راهپیمایی روز قدس ‌کرج با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد برگزار می‌شود‌

رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان البرز گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد سخنران روز قدس در کرج است.
کد خبر: ۸۸۷۵۳۴۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی‌یزدی در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع)، در مورد برنامه‌های برگزاری باشکوه روز قدس در استان البرز اظهار داشت: ‌انتصاب امام از سوی خدا مبین این است که دین از سیاست جدا نیست.

راهپیمایی روز قدس ‌کرج با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد برگزار می‌شود‌

وی افزود: از ابتدا بدخواهان اسلام و قرآن در پی جدا کردن دین از سیاست بودند و بعد از رحلت رسول خدا (ع) اینگونه وانمود کردند که ایشان عهده‌دار امور دنیوی بوده و مردم خودشان باید در مورد آخرت تصمیم‌گیری می‌کردند و در یک جمله بحث امامت برای بیان تفکیک‌ناپذیری دین از سیاست است و خدا، امام را برای امور دنیوی و امور اخروی منصوب کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز بیان کرد: امسال با شرایط موجود منطقه روز قدس باید باشکوه و مضاعف برگزار شود و باید با توجه به حساسیت روز جهانی قدس همه در صحنه حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه تحرکات دشمنان در آستانه روز جهانی قدس وظیفه را برای برگزاری باشکوه بیشتر می‌کند، گفت: در شرایط کنونی دشمنان با توسعه تحرکات مذبوخانه داعشی‌‌ها سعی کردند که این حرکت نورانی را کم سو یا خاموش کنند اما ملت ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری از هوشیاری لازم برخوردار هستند و هوشمندانه در مراسم روز جهانی قدس حضور فعال دارند.

‌روحی‌یزدی ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 11 آغاز و 12 ویژه برنامه روز جهانی قدس در پیش از خطبه‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه روز قدس یادگار امام راحل(ره) است که باید باشکوه برگزار شود، عنوان کرد: برنامه‌های متنوعی در طول مسیر راهپیمایی روز قدس در استان البرز در نظر گرفته شده که مختص به جوانان و نوجوانان است که این نسل با اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی آشنایی درست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه تسهیلات برای مردم و نمازگزاران در راهپیمایی روز قدس اندیشیده شده است،گفت: از مبادی ورود راهپیمایی‌ها وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده و اتوبوس‌ها هم از مناطق مردم را به راهپیمایی روز قدس منتقل می‌کنند و امکانات خنک‌کننده آبی در طول مسیر راهپیمایی با همکاری شهرداری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه حضور همه اقشار در این مراسم جهانی اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی است، گفت: راهپیمایی در کرج از میدان شهدا به سمت مهدیه بلوار امامزاده حسن و مصلی کرج خواهد بود.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام و‌المسلمین ابوترابی‌فرد سخنران روز قدس در کرج است، گفت: محمود بهمنی سخنران روز قدس ساوجبلاغ، عزیر اکبریان سخنران روز قدس در فردیس، محمد جواد کولیوند سخنران روز قدس محمدشهر، سیدمحمد حسینی سخنران روز قدس مهرشهر، حجت‌الاسلام واثق سخنران روز قدس ماهدشت، حجت‌الاسلام والمسلمین موحد سخنران روز قدس نظرآباد و ابوالقاسم پالیزگیر سخنران روز قدس چهارباغ هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار