در نشست منتظران ظهور مطرح شد؛
عضو هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی در نشست منتظران ظهور که در سالن بصیرت این دانشگاه برگزار شد، به بررسی نشانه های ظهور پرداخت و گفت: خاورمیانه، جغرافیای ظهور است.
کد خبر: ۸۸۷۵۳۵۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازابصارخبر، نشست منتظران ظهور با حضور اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در سالن بصیرت این دانشگاه برگزار شد.

حسین محسنیعضو هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی در این نشست به بررسی نشانه های ظهور پرداخت و گفت: در تحقیقات آخرالزمانی بیش ازهزار علامت ظهور عنوان شده است کهپنج علامت از این علایم معروف به علایم قطعی هستند.

وی با اشاره به اینکه دو گروه از یاران امام عصر(عج) در زمان ظهور پررنگ و تاثیرگذار خواهند بود،گفت: سید یمانی و سید خراسانی دو یار تاثیرگذار امام عصر خواهند بود که برای هر کدام از آنها ویژگی هایی بیان شده است.

محسنی به ویژگی های مطرح شده برای سید یمانی و سید خراسانی اشاره کرد و افزود: سید یمانی یمنی الاصل بوده و تمام یارانش نیز از یمن خواهد بود .

عضو هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه سخنان خود به بیان ویژگی های سید خراسانی و نقش وی در فرایند ظهور پرداخت و گفت: سید خراسانی در ایران ظهور می کند و دارای تشکیلات خواهد بود.

محسنی تصریح کرد: هیچ دین و فرقه در کره زمین وجود ندارد که در خصوص آخرالزمان بحثی نداشته باشد.

عضو هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه قویترین گفتمان در مورد امام زمان(عج) مربوط به اهل بیت(ع) است،گفت: جغرافیای ظهور، منطقه خاورمیانه است و کل درگیری ها و خیزش های مربوط به آخرالزمان نیز در این منطقه خواهد بود.

ارسال نظرات