خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: رعایت بندهای مختلف منشور اخلاقی برای همه کارکنان واجب است و انجام آن باعث رضایتمندی جامعه هدف خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۳۶۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، گفت: رعایت بندهای مختلف منشور اخلاقی برای همه کارکنان واجب است و انجام آن باعث رضایتمندی جامعه هدف خواهد شد.
وی با تشریح ابعاد مختلف منشور اخلاقی، نهادینه کردن رعایت این منشور را در سطح کارکنان بنیاد و آموزش مستمر آن مورد تاکید قرار داد.
در این نشست دستورالعمل صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب‌رجوع مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای اجرایی آن مطرح شد.
در نشست فوق برگزاری همایش‌های آموزشی در طول سال جهت کارکنان حوزه‌های مختلف مورد تاکید قرار گرفت.
همچنین ارایه‌ی خدمات الکترونیکی به جامعه هدف راهکاری در راستای تسریع خدمات‌دهی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌باشد که شیوه‌های اطلاع‌رسانی آن به جامعه هدف در ابعاد مختلف مطرح شد.
آموزش و هدایت‌های مطروحه در منشور اخلاقی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای کارکنان بنیاد در سطح استان نیز مورد تاکید ویژه مدیرکل بنیاد قرار گرفت.
بررسی گلوگاه‌های فساد از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود که معاونت‌های حوزه‌های مختلف، مسوول بررسی این گلوگاه‌ها و ارایه‌ی راهکارهای مبارزه با آن شدند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها