سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانگونه که وعده داده بود، انتقام اقدام تروریستی عوامل گروهک داعش در تهران را گرفت و به فاصله حدود 260 ساعت از حمله تروریستی داعش در تهران، با شلیک ۶ موشک از کردستان و کرمانشاه، مقرهای فرماندهی و مراکز تسلیحاتی داعش در دیرالزور را درهم کوبید.
کد خبر: ۸۸۷۵۴۱۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱


به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانگونه که وعده داده بود، انتقام اقدام تروریستی عوامل گروهک داعش در تهران را گرفت و به فاصله حدود 260 ساعت از حمله تروریستی داعش در تهران، با شلیک ۶ موشک از کردستان و کرمانشاه، مقرهای فرماندهی و مراکز تسلیحاتی داعش در دیرالزور را درهم کوبید.

آمریکا در راس شیطنت‌های تروریستی در منطقه است و ساعات پاياني ديشب موشک‌های سپاه مقرهای فرماندهی و مراکز تسلیحاتی داعش در دیرالزور را درهم کوبیدند  و اين در حالي است كه سخنگوی سپاه نيز خاطرنشان کرده، كه اين عملیات موشکی سپاه تنها گوشه بسیار کوچکی از قدرت تنبیهی ایران علیه تروریست‌ها و دشمنان بوده است.

بر اساس اطلاعات موثق، عملیات موشکی ضدداعش موفقیت‌آمیز بوده است .شلیک از دو استان عمدتاً سنی‌نشین به سمت مراکز تروریست‌های داعش، حاوی پیام وحدت همه ایرانیان در مقابل تروریست‌هاست.

حامیان بین‌المللی و منطقه‌ای تروریست‌ها باید پیام هشدارآمیز عملیات موشکی را درک کنند. از داخل کشور تا مرزهای خارج از کشور به صورت جدی مورد مراقبت قرار گرفت و خوشبختانه مشخص شد محل اصلی طراحی اقدامات تروریستی و به صورت دقیق محورهای فرماندهی و تجمع نیروها و سازمان‌های لجستیک آن‌ها در خارج از کشور بوده است

 اكنون بايد به صراحت بيشتري از سوي دولتمردان جمهوري اسلامي به عربستان و دیگر کشورها که ژست حمایت از تروریست را می‌گیرند گفت؛ جمهوری اسلامی با هیچ کسی شوخی ندارد و ايران نشان داده است كه وارد فاز مبارزه جدیدی با تروریست‌ها در منطقه شده‌است.

به زعم بسياري از كارشناسان در شرایطی که سنای آمریکا به تعیین تحریم‌های جدید علیه ایران پرداخته بود این اقدام پاسخی بود به آمریکا که در دوران تحریم توانستیم به این موفقیت‌ها دست پیدا کنیم! و پاسخ موشکی سپاه به اقدام تروریستی اخیر، اقدامی چند وجهی و استراتژیک است. سپاه به یک اقدام تروریستی پاسخی موشکی آن هم در خانه تروریست ها داده. این پاسخی مشخصا غیرمنتظره و حاوی پیام هایی عمیق برای حامیان تروریست هاست...
 
محسن شباني
ارسال نظرات
پر بیننده ها