آتش به اختیار یعنی منتظر نمانید کسی کاری انجام دهد؛ بلکه خودتان هر اقدامی که شایسته است را باید برای دفاع از حریم خانواده و جامعه تان انجام دهید.
کد خبر: ۸۸۷۵۴۱۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام صادق نیکنام در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: در سال 1359تنها دو سال بعد از انقلاب، رژیم بعثی با حمایت بیش از 83 کشور جهان، حمله ای تمام عیار را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز نمود و در شهریور ماه از زمین و آسمان مرزهای ما را مورد هجوم قرار داد و وارد خاک سرزمین ما شد.

وی، افزود: چند روز پس از حمله رژیم بعثی، دشمن وارد خرمشهر شد. در اینجا مردم هر یک وظیفه خود دانسته و هرکدام با هر وسیله ای تلاش کردند جلوی دشمن را بگیرند، در حالی که رژیم بعثی فکر می کرد سه روزه به تهران می رسد؛ اما با مقاومت مردمی روبرو و در خرمشهر زمین گیر شد.

نیکنام، ادامه داد: جوانها، نوجوانها، زنان و مردان منتظر ننشستند تا کسی برای آنها کاری کند؛ بلکه خود آنچه را وظیفه می دانستند انجام دادند و جلوی دشمن را گرفتند و اگر این کار را نمی کردند و منتظر می ماندند تا نهادهای مسئول کار کنند معلوم نبود چه بر سر انقلاب ما می آمد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهرنگ، گفت: حال نیز به فرموده مقام معظم رهبری، دشمن در حال جنگی تمام عیار علیه ملت مظلوم ماست. ناتوی فرهنگی، جنگ فرهنگی، جنگ نرم و خطر نفوذة کلید واژه هایی هستند که حضرت آقا در مورد آمادگی همه جانبه برای مبارزه با دشمن چند سال است تاکید می کنند.

وی، تصریح کرد: باید ببنیم در برابر این همه سفارش و تأکیدات مقام معظم رهبری، وظیفه ما چیست؟ آیا باید منتظر باشیم و ببینیم دستگاه های مسئول چکار می کنند و تنها در کناری نشسته و نظاره گر باشیم؟ یقینا در اینصورت شکست سختی خواهیم خورد.

حجت الاسلام نیکنام، با اشاره به روایتی از حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم)، " و کلکم راع وکلکم مسئول و عن رعیته"؛ اظهار کرد: همه ما مسئول هستیم. و در این جنگ نابرابر باید اقدام و کاری انجام دهیم.

وی، در پایان گفت: با توجه به اهمیت تربیت فرزندان، کمترین کاری که هر فرد می تواند انجام دهد، تربیت صحیح فرزندان بر مبنای سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

ارسال نظرات