فروشگاه فرهنگیان بندرعباس در آتش سوخت/3میلیارد تومان برآورد خسارت

فروشگاه تعاونی مصرف شماره دو فرهنگیان واقع در چهارراه پگاه بندرعباس در آتش سوخت.
کد خبر: ۸۸۷۵۴۱۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ آتش سوزی فروشگاه مصرف شماره دو فرهنگیان حدود ساعت یک و 13 دقیقه بامداد دوشنبه آغاز شد، فروشگاه و انبار به طور کامل و صد درصد سوخت.
 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس پیش ازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: شدت آتش سوزی و خطر فرو ریختن سازه فلزی این فروشگاه، عملیات اطفا را با مشکل و پیچیدگی مواجه کرده بود. عملیات اطفا حدود پنج ساعت به طول انجامید و لکه گیری و ایمن سازی محل همچنان ادامه دارد.

 

آتش پاد فرجام دانش افزود: زمان آغاز حریق خیلی زودتر از این ساعت صورت پذیرفته که متأسفانه به دلیل عدم وجود سیستم اعلام و اطفای حریق ، آتش گسترش‌یافته و همه فروشگاه طعمه حریق شد.

 

مدیرعامل آتش نشانی تصریح کرد: در این آتش سوزی مانند چندین آتش سوزی بزرگ بندرعباس از جمله هتل هرمز و ستاره جنوب ،سیستم اعلام حریق و هشدار دهنده وجود نداشت که موجب دیرمطلع شدن از وقوع حادثه و گسترش آتش شد.

 

برآورد اولیه خسارت وارده به تعاونی مصرف فرهنگیان بیش از سه میلیارد تومان است

 

مدیر فروشگاه تعاونی فرهنگیان گفت: برآورد اولیه خسارت وارده به تعاونی مصرف فرهنگیان شماره دو بندرعباس را بیش از سه میلیارد تومان ارزیابی کرد .

 

میرزا بیت الهی نژاد در این خصوص افزود: میزان دقیق خسارت نیاز به بررسی بیشتر دارد. در این فروشگاه لوازم منزل، مبلمان، وسایل صوتی تصویری و فرش عرضه می‌شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار