خبرهای داغ:
نشست صمیمی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با سربازان در حسینیه ثارالله ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۴۶۵
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این نشست امیر حسین مرادی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام علی (ع) ابراز داشت: در این روز های باقی مانده از ماه مبارک رمضان از فرصتهایی که دارید حداکثر استفاده را بکنید مطالعه زیاد بکنید و بیشتر به قرآن خواندن بپردازید و به قرآن انس بگیرید و در زندگی خود به آن عمل نمایید.

وی افزود: نسبت به پدر و مادر خود احترام قائل شوید و به آنها خدمت و نیکی کنید که سعادت دنیا و آخرت در گرو نیکی و خدمت به پدر و مادر است اگر پدر و مادر از فرزند خود راضی باشند آن فرزند سعادتمند خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در زندگی خود به دنبال رزق و روزی حلال باشید و از تجمل گرایی و تشریفات پرهیز کنید و ساده زندگی کنید. که این دنیا محل آزمایش و گذر است و هر چه بار گناه و معصیت سبکتر باشد در آخرت آسانتر از صراط می گذرید.

مرادی در پایان افزود: در انجام وظایفی که دارید به آن با جدیت و به خوبی عمل نمایید و در انجام کارها کوتاهی نکنید چه بسا اگر در انجام وظایف خود کوتاهی کنید ضربه آن را در زندگی خواهید خورد. پس در انجام وظایف و کارها تلاش و کوشش خود را بکنید تا ان شاءالله موفق باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها