مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع خانواده های کارکنان ناحیه روح الله یزد اقدام به روشنگری سیاسی نمود.
کد خبر: ۸۸۷۵۵۰۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد در این جلسه گفت:متأسفانه در بعضی مواقع در کشوری که قوانین و مبانی قانونی و عرفی آن،طبق آیات نورانی قرآن کریم و سنت رسول خدا(ص)و اهل بیت می باشد،بعضی قوانین مورد تأیید و یا اجرا قرار می گیرد که مخالف صریح آیات و سیرة اهل بیت می باشد.

وی افزود: حضور خانمها در ورزشگاههایی که برادران در آن مشغول بازی کردن هستند به جهت پوشش خاص برادران چون رؤیت بدن مرد بر خانمها حرام است مجوز شرعی ندارد و قطعاً باید قانون هم از این محکم شرعی حمایت کند و نباید بگذاریم در جامعه اسلامی قبح احکام شرعی ریخته شود و سلیقه ای عمل گردد.

این کارشناس در ادامه افزود:حال که مسئولین این کشور اسلامی در عدم اجرای احکام اسلامی هیچگونه عکس العملی انجام نمی دهند بر ماست به وسع خود در مقابل این حرکتها فریاد بزنیم، باشد که در اولویت اول حوزه ها و روحانیت به وظیفه شرعی خود عمل کنند و این اقدام باعث برچیده شدن زمینه منکر برای ایجاد جامعه مهدوی در سطح کشورمان شود و باید بدانیم سکوت در قبال حرام الهی شود حرام قطعی است.

ارسال نظرات