خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: در تابستان امسال 200 نفر از بسیجیان فعال سمنان پس از مصاحبه و گزینش در طرح ولایت استانی حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۸۸۷۵۵۰۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
 حجت الاسلام و المسلمین سید علی میری مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان گفت: طرح ولایت استانی امسال در نیمه اول شهریور ماه در استان سمنان برگزار خواهد شد.
سید علی میری گفت:امسال باغ بر 250 نفر از بسیجیان برای شرکت در طرح ولایت استانی ثبت نام کرده اند که پس از مصاحبه و گزینش 200نفر از بسیجیان در این دوره شرکت خواهند کرد.
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در ادامه گفت: در این دوره محور اصلی کلاس ها معرفتیو اخلاقی و مبانی اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی می باشد و همچنین مسابقات ورزشی و اردوی یک روزه نیز جز برنامه های فوق برنامه این دوره خواهد بود.
وی افزود: هدف ما از برگزاری طرح ولایت توانمند سازی نیروهای مستعد و بکارگیری آنها در مجموعه بسیج دانشجویی و همچنین ارتباط تاثیر گزار بین دانشجویان و اساتید می باشد.
حجت الاسلام میری در پایان گفت:در حال حاضر طرح ولایت بصورت مقطعی  و در تابستان برگزار می شود و ما بدنبال این موضوع هستیم تا با راه اندازی کانون های طرح ولایت در سطح دانشگاه ها بتوانیم علاوه بر کمک به مجموعه بسیج دانشگاه در طول سال نیز تداوم این دوره را بصورت دانشگاهی برگزار کنیم. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها