مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

با مشارکت در وقف مصحف قرآن کریم، واقف قرآنی باشیم

کد خبر: ۸۸۷۵۵۳۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: وقف مصحف قرآن کریم یکی از طرح‌هایی است که به مناسبت ماه مبارک رمضان به مخاطبان معرفی شده و از علاقه‌مندان برای حضور در این طرح ثبت‌نام می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد نیک‌نام افزود: طرح ملی وقف مشارکتی قرآن کریم با هدف چاپ، نشر و توزیع قرآن در مناطق محروم اجرایی می‌شود که علاقه‌مندان با واریز وجه نقدی و تحویل فیش واریزی به ادارات اوقاف می‌توانند تعداد قرآن‌های مورد نیاز مناطق خود را تهیه کنند.

وی اظهار داشت: هر مخاطب علاقه‌مند به وقف، می‌تواند با پرداخت هدیه هفت هزار تومانی کلام‌الله مجید و پر کردن فرم وقف‌نامه، اسم خود را در لیست واقفان قرآن قرار دهد و از اجر و برکات اخروی این فعالیت قرآنی بهره ‌مند شود.

حجت‌الاسلام نیک‌نام تاکید کرد: هم اکنون با استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و حضور مبلغان در تلاش هستیم تا فرهنگ وقف قرآن کریم را در سطح استان نهادینه کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در این طرح خیران و علاقه‌مندان ترویج فرهنگ قرآن می‌توانند با واریز ۷ هزار تومان به ازای هدیه هر جلد کلام الله مجید به شماره حساب ۱۲۸ با شناسه پرداخت ۹۴۰۴۰۰۰۱۳۲۹ نزد بانک ملی در تمام نقاط استان و یا با مراجعه به ادارات اوقاف سراسر استان تعداد قرآن‌های مد نظر را خریداری و برای مکان مورد نظر به نام خویش وقف و اهدا کنند.

حجت‌الاسلام نیک‌نام تصریح کرد: در تبلیغ وترویج طرح وقف مصحف شریف روحانیون، مبلغان، خیران و یاوران وقف با ادارات اوقاف همکاری دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار