مولوی سلامی:

حمله موشکی سپاه تنها گوشه‌ای از توان نظامی ایران است/ ایران هیچ تجاوزی را بدون پاسخ نمی‌گذارد

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حمله موشکی سپاه سبب رعب و وحشت دشمنان نظام شده، گفت: این اقدام تنها گوشه‌ای از توان نظامی ایران است.
کد خبر: ۸۸۷۵۵۴۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، مولوی نذیراحمد سلامی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در زاهدان با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی به مواضع داعش در دیرالزور سوریه، اظهار داشت: ایجاد فضای رعب و وحشت برای تروریست‌های تکفیری داعش جهت جلوگیری از افزایش قدرت آنها ضروری است و خوشبختانه این اقدام مقتدرانه سپاه در همین راستا زمینه ترس و ناامیدی دشمنان را فراهم کرد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت استمرار این‌گونه اقدامات، افزود: این‌گونه اقدامات سبب می‌شود تحرکات دشمنان در نطفه خفه شود و دشمنان ملت ایران هرگز جرأت نکنند اقدامی علیه ایران اسلامی انجام دهند.

وی با ابراز اینکه شلیک موشک‌های سپاه هم برای ملت ایران و هم برای تروریست‌ها و دشمنان اسلامی حاوی پیام بود، خاطرنشان کرد: پیام ویژه برای تروریست‌ها این است که این حمله مقتدرانه تنها گوشه‌ای کوچک از توان نظامی گسترده ایران اسلامی است و آنها باید بدانند که در صورت هرگونه تحرکات ضد‌ملت ایران، با پاسخی بسیار کوبنده‌تر از شلیک این چند موشک مواجه می‌شوند.

مولوی سلامی ادامه داد: همچنین این اقدام سپاه حاوی پیام وحدت همه ایرانیان در مقابل تروریست‌ها بود و آنها باید آگاه باشند که ملت ایران یک‌پارچه و متحد آماده هستند تا با هرگونه اقدام متجاوزانه دشمن پاسخی کوبنده بدهند.

این عالم اهل‌سنت خاطرنشان کرد: پیام این اقدام ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ملت ایران نیز این بود که نیروهای نظامی کشور با توان گسترده و به‌صورت کاملاً مقتدرانه آماده هستند تا هرگونه تحرک از سوی دشمنان نظام و انقلاب را با محکم‌ترین اقدامات پاسخ دهند و در نطفه خفه کنند.

به تسنیم،وی با اشاره به توان بی‌نظیر دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: هدف قرار دادن مواضع تروریست‌های داعش در دیرالزور سوریه تنها نمونه‌ای کوچک از قدرت تنبیهی ایران علیه تروریست‌ها و دشمنان بود که منجر به بازتاب گسترده جهانی و وحشت دشمنان جمهوری اسلامی شده است.

مولوی سلامی تصریح کرد: اگر تروریست‌ها به شرارت ادامه دهند، بی‌شک نتیجه پرهزینه‌ای برایشان رقم می‌خورد که از تصور آنها هم خارج است، چرا که جمهوری اسلامی ایران هیچ تجاوزی را بدون پاسخ نمی‌گذارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار