خبرهای داغ:

جوان مراغه ای با خلاقیت خود از لاستیک های مستعمل خودروها گلدان می سازد

جوان خوش ذوق مراغه ای با استفاده از لاستیک های مسعتمل و دور ریختنی خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه، آثار هنری و تزئینی زیبائی را خلق می کند.
کد خبر: ۸۸۷۵۵۵۱
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، وحید عباسیان جوان خلاق در کنار شغل خود که تعویض روغنی و پنچرگیری است، توانسته با استفاده از ابزارهای ساده در مغازه خود و با استفاده از لاستیک ‌های کهنه خودروهای سواری، موتورسیکلت و دوچرخه وسایل تزئینی از جمله گلدان، المان و اشکالی از حیوانات را خلق کند.
این آثار خلق شده تزئینی در این روزها مورد استقبال برخی از شهروندان مراغه ای نیز قرار گرفته تا جائی که یکی از صاحبان باغ رستوران های حاشیه مراغه اقدام به خرید تعدادی از این آثار برای زیباسازی محیط کرده است.
این جوان خلاق مراغه ای درباره انگیزه و هدف خود از ساخت این آثار اظهار کرد: کار ساخت این آثار دست ساز و تزئینی را از 6 ماه پیش و تنها برای پرکردن اوقات فراغت آغاز کردم اما با توجه به استقبال مردم از آن ها، خلق آثار جدید و متنوع را ادامه دادم.
عباسیان افزود: برای ساخت این آثار که اغلب آن گلدان ها هستند، از لاستیک های کهنه، مستعمل و غیرقابل استفاده خودروها و نیز ابزارهای ساده از جمله پیچ، سیم و رنگ استفاده شده است.
وی با بیان اینکه ساخت این آثار را در اوقات فراغت خود انجام می دهد ادامه داد: گلدان های ساخته شده از این لاستیک ها به جای دور انداخته شدن و آلوده کردن طبیعت، به محلی برای رشد گل ها و زیباسازی محیط تبدیل شده است.
وی با اظهار رضایت از درآمد کسب شده از طریق فروش این آثار اضافه کرد: از فروش این گلدان ها، درآمد خوبی کسب شده و توانسته استقبال مناسب و رضایت مردم را کسب کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها