در بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده شهید یزدان پناه سنندج امده است:
بسیج دانشجویی دانشکده شهید یزدان پناه سنندج با صدور بیانیه ای به مناسبت روز قدس نوشت: روز قدس صرفا روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۷۵۵۵۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

روز قدس, نامی آشنا در تقویم رسمی کشورمان, مناسبتی رسمی در نظام جمهوری اسلامی ایران که از همان اوایل انقلاب هر سال در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار میشود .

 

مرداد ماه ۵۸  امام خمینی از مسلمانان جهان خواست تا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب کنند و در این روز همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به منصه ظهور بگزارند .

 

به‌گفته امام راحل(ره) روز قدس صرفا روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی است .

 

روز قدس روزی است که باید به کشورهای مدعی قدرت بفهمانیم که دیگر نمیتوانند در کشورهای اسلامی نفوذ کنند, روز قدس روز اسلام و ‌پیامبر اسلام است, روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است, روز قدس روز مقابله کشورهای که مورد ظلم آمریکا و اسرائیل قرار گرفته اند.

روز قدس روزی است که باید تمام مسلمانان به پا خیزند و یک مشت محکمی به دهان مستکبرین بکوبند, صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و بویژه مردم ایران همواره حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین را ادامه داده اند و تا نابودی این غده سرطانی از پای نمیشینند .

 

امسال هم اهمیت برپایی این مراسم بیشتر از گذشته است و اسلام و جهان اسلام باید با قدرت بیشتری نسبت به حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین اعلام دارند .

 

روز قدس میراث گرانبهای امام خمینی است که نشان تفکر حکیمانه و دور اندیشی ایشان است .

 

ما دانشجویان دانشگاه شهید یزدان پناه سنندج ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و با پیروی از رهبر معظم انقلاب در روز جمعه و همراه با مردم انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و با مشت های خود شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر میدهیم تا لرزه به اندام پوشالی آمریکا و اسرائیل بندازیم و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشیم.

ارسال نظرات