برگزاری کلاسهای تفسیر قرآن در 150منطقه کهگیلویه

کلاسهای تفسیر قرآن کریم در 150مکان فرهنگی و مذهبی شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۷۵۵۷۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه از برگزاری کلاسهای جزه برگزاری کلاسهای تفسیر قرآن در 150منطقه کهگیلویهخوانی، روخوانی، روانخوانی و تفسیر قرآن کریم در 150 مکان فرهنگی و مذهبی این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
حجت الاسلام حسنی طلب گفت: سه موسسه قرآنی و 25 خانه قرآن در محلات شهرستان کهگیلویه در رشته های مختلف قرآنی فعالند که این موسسه ها و خانه های قرآن در ماه مبارک رمضان در زمینه جزه خوانی قرآن نیز فعالیت دارند.
وی افزود: علاوه بر این کلاسها در این ماه 10 کلاس عمومی قرآن در بخشهای روخوانی، روانخوانی و مفاهیم قرآن کریم در مساجد و حسینیه ها، همچنین یک کلاس ویژه شیوه تفسیر قرآن در حوزه علمیه دهدشت و یک برنامه عمومی تفسیر قرآن نیز با حضور یکی از مفسران قرآن حوزه علمیه قم در مسجد جامع شهر دهدشت در حال برگزاری است.
حسینی طلب از اعزام بیش از 110 مبلغ برای تبلیغ و ارشاد به شهرها و روستاهای شهرستان کهگیلویه در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این مبلغان در 110 مکان فرهنگی و مذهبی مانند مسجد و حسنیه کلاسهایی در رشته های مختلف قرآن و تفسیر کوتاه قرآن کریم برگزار می کنند.
وی افزود: مبلغان اعزامی باحضور در 40 مرکز اداری پاسخگوی سئوالات شرعی و عقیدتی کارمندان اداری هستند و کلاسهای اخلاقی و عقیدتی را نیز برای آنان برگزار می کنند.
ارسال نظرات