عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرزه بر اندام رژیم غاصب صهیونیسم انداخته است.
کد خبر: ۸۸۷۵۵۸۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵

محمدابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اینکه حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در دیرالزور سوریه پیام‌های متعددی را به همراه دارد، گفت: مهم‌ترین پیام این حمله که توسط فرزندان این مرز و بوم انجام شد این است که دوران «بزن در رو» تمام شده است.

وی با تاکید بر اینکه فرزندان این مرز و بوم به هیچ قدرتی اجازه تعدی به خاک کشورمان را نخواهند داد، افزود: هر قدرتی در هر جای دنیا علیه ایران اقدامی خصمانه را انجام دهد حتما بی‌پاسخ نخواهد ماند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از جهان اسلام، مقتدرانه در برابر دشمنان ایستاده است و از حق خود و حریم همه مسلمانان دنیا دفاع می‌کند.

رضایی با اشاره به اینکه امروز دنیا به قدرت بازدارندگی معترف است، گفت: حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لرزه بر اندام رژیم غاصب صهیونیسم انداخته است. دشمنان نظام اسلامی و دیگر هم پیمانان تکفیری باید بدانند در صورت هرگونه تعرض به جهان اسلام، سیلی محکمی خواهند خورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اخباری که از انعکاس این اقدام در شبکه‌های جهانی شنیده می‌شود حاکی از پذیرفتن قدرت بازدارندگی ایران در جهان است. این حمله موشکی از موضوعاتی بود که اوج توانمندی‌های موشکی ایران اسلامی را به تصویر کشاند و نشان داد که ایران هرگونه تهدیدی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت و بدون توجه به تحریم‌های موشکی آمریکا، با قدرت به راه خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات