جشنواره بزرگ استعدادیابی ورزشی نفت و گاز در گچساران آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۵۵۸۶
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت: این جشنواره با هدف آغاز جشنواره بزرگ استعدادیابی ورزشی نفت و گاز گچسارانشناسایی استعدادهای ورزشی در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان در شهرستان گچساران و استان با محوریت تیم های نفت وگاز گچساران حاضر در لیگ های کشوری از اول تیر 96 آغاز می شود.
محمد حبیبی نژاد افزود: این جشنواره در پنجاهمین سالگرد تاسیس باشگاه نفت و گاز گچساران در رشته های فوتبال، هندبال، تنیس روی میز، شنا ، واترپلو، هاکی، والیبال و بسکتبال در همه ی مجموعه های ورزشی این باشگاه تا پایان تابستان پیگیری خواهد شد.
وی در خصوص نحوه گزینش پتانسیل های ورزشی در این جشنواره ادامه داد: همه ی فرزندان کارکنان صنعت نفت که در طرح تابستانه ثبت نام می کنند، تحت نظر مربیان رشته های مختلف استعدادیابی قرار می گیرند و برای حضور استعدادهای غیرشرکتی نیز از همه ی هیئت های ورزشی شهرستان درخواست کرده ایم افراد مستعد یا با سابقه ورزشی را برای شرکت در این طرح به باشگاه نفت و گاز گچساران معرفی کنند.
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت: هدف ما شناسایی استعدادهای شهرستان برای ایجاد تیم های سایه در رده های پایه است که در سال های آینده به تیم بزرگسالان وارد شوند.
حبیبی نژاد با بیان اینکه منتخبان جشنواره استعدادیابی در قالب تیم های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید جذب باشگاه خواهند شد، افزود: این ورزشکاران در رشته های مختلف زیر نظر مربیان مجرب نفت و گاز گچساران برای معرفی به تیم های باشگاهی تمرینات خود را ادامه خواهند داد.
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران اظهارامیدواری کرد: با استقبال خوب همشهریان گچسارانی از این طرح استعدادیابی بی شک در سال های آینده دیگر با مشکل کمبود بازیکن بومی مواجه نباشیم.
حبیبی نژاد افزود: فعالیت رسمی جشنواره از اول تیرماه 96 آغاز خواهد شد اما فعالیت هیئت های ورزشی نفت برای پذیرش نخبگان ورزشی هم اکنون آغاز شده و در نظر داریم یک دوره دانش افزایی نیز برای مربیان این رشته ها با همکاری هیئت مربوطه برگزار کنیم که در فاز نخست از آقایان معینی و محصص برای آموزش مربیان استان در رشته فوتبال دعوت شده است.
گفتنی است ورزشکاران علاقمند به شرکت در جشنواره استعدادیابی در صورتیکه از فرزندان کارکنان صنعت نفت هستند به واحد ثبت نام امور ورزش نفت مراجعه و در رشته مورد نظر نام نویسی می کنند و ورزشکارانی غیرشرکتی نیز پس از دریافت کارت بیمه ورزشی رشته مورد نظر با مراجعه به هیئت ورزشی شهرستان گچساران نام نویسی کرده و برای حضور در جشنواره از هیئت مربوطه معرفی نامه دریافت می کنند.
ارسال نظرات