خبرهای داغ:
رئیس جهاد کشاورزی آورزمان ملایر گفت: طرح «همگام با کشاورز» با حضور بسیجیان به مدت 20 روز با هدف اطلاع رسانی در زمینه مبارزه با آفات سن غلات و پایش مزارع در 30 روستای منطقه آورزمان ملایر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۵۸۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
اجرای طرح «همگام با کشاورز» در 30 روستای منطقه آورزمان ملایر
سید مهدی میرباقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به طرح همگام با کشاورز بسیج مهندسین سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: طرح همگام با کشاورز بسیج در راستای اقتصاد مقاومتی و به عنوان همیار جهاد کشاورزی در منطقه آورزمان اجرا شد.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی نواقص و کمبودهایی مشاهده شد اما این طرح می تواند پیش زمینه فعالیت‌های بعدی در سال‌های آینده باشد.

رئیس جهاد کشاورزی آورزمان ملایر ابراز داشت: در این طرح بسیجیان حدود 20 روز کمک جهاد کشاورزی بودند و در بحث اطلاع رسانی در زمینه مبارزه با آفات سن غلات و پایش مزارع فعالیت داشته و در منطقه حضور داشتند.

وی با اشاره به حضور بسیجیان به صورت یکسان در روستاها گفت: بسیجیان توانستند روی اهالی روستاها تاثیر ویژه ای داشته باشند و اهمیت موضوعی مبارزه با سن غلات برای روستاییان ملموس‌تر بود و به نظر من نسبت به سال‌های گذشته روستاییان بیشتر اهمیت موضوع را درک کردند.

میرباقری یادآور شد: همچنین زنان روستایی از این طرح استقبال خوبی داشتند چراکه این طرح به صورت چهره به چهره توسط بسیجیان انجام می گرفت.

وی عنوان کرد: مراجعه بسیجیان به درب منازل روستاییان در مبارزه با سن غلات تاثیرگذارتر بود چراکه حضور بسیجیان در بین خانواده کشاورزان آنها را نسبت این طرح حساس می کرد.

رئیس جهاد کشاورزی آورزمان ملایر با بیان اینکه ما از عملکردها راضی هستیم، افزود: اما کمبودهایی از نظر امکاناتی و خودروی داشتیم.

وی ادامه داد: محدوده فعالیت جهاد کشاورزی آورزمان شامل 30 روستا است که فعالیت خود را در این روستاها انجام می دادیم اما امسال حضور بسیجیان نیروی تازه نفسی بود که به یاری ما آمد و با وجود آنها توانستیم در مزارع بیشتری حضور پیدا کنیم.

میرباقری با بیان اینکه امیدواریم در سال آینده با انسجام بیشتری انجام کار ادامه یابد، عنوان کرد: جهادکشاورزی آورزمان از این طرح رضایت دارد و با توجه به اینکه امسال برای بار اول این طرح اجرایی می‌شد بازخورد خوبی داشت.

وی گفت:امیدوارم این طرح پایه گذار طرح‌های دیگری در همیاری با جهادکشاورزی باشد و ما از این طرح‌ها استقبال می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات