خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش گفت: شقی و بدبخت، كسی است كه در این ماه بزرگ، از آمرزش خدا بی بهره شود.
کد خبر: ۸۸۷۵۵۸۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان،حجت الاسلام والمسلمین ترشیزی در یادواره شهید والامقام علی میرشکاری روستای پتکی شهرستان گالیکش که ‌به همت حوزه امام رضا برگزار شد در خصوص ویژگی ماه مبارک رمضان از نگاه رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) گفت : اعمال شما در آن پذیرفته است و دعاهای شما مستجاب، پس از خداوند متعال بخواهیم تا  توفیق روزه این ماه و تلاوت قرآن در آن را به ما عنایت فرماید و شقی و بدبخت، آن كسی است كه در این ماه بزرگ، از آمرزش خدا بی بهره شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش گفت: امام رحمت الله فرمودند شهدا در قهقه مستانه شان عند ربهم یرزقونند چرا شهدا خندانند چون امر خدا و امام زمانشان را گوش دادند و انها برای اینکه به این خنده ابدی برسند از گریه استفاده می کردند«وَ سِلَاحُهُ‌ الْبُكَاء»؛ اگر بخواهيد بر دشمن درون پيروز بشويد، اشک مي‌خواهد و شهدا اینگونه بودند چرا که با گریه و زاری از خداوند می خواستند که در مسیر حق ثابت قدم بمانند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا مرده نیستند و نزد پروردگارشان روزی می خورند و از این روزی و این همجواری با خداوند متعال خوشحالند و به ما هم بشارت می دهند که به راه آنها ملحق بشیم و از هیچ چیز در این مسیر نه بترسیم و نه ناراحت بشیم نه از تهدید دشمن و نه از تحریم دشمن و نه از تشر دشمن هرگز نترسیم.

حجت الاسلام والمسلمین ترشیزی افزود: اگر می خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید گوش به فرمان امام و ولی امرمان باشیم و چون و چرا و تفسیر به رای نکنیم و به خاطر اینکه به مطامع خودمان برسیم همه اعتقادات و باورهایمان را زیر سوال نبریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش گفت: باید بدانیم بی شک کسانی که در مقابل امام زمانشان در طول تاریخ ایستادند و یا زاویه گرفتند منحرف شدند و از اسلام ناب محمدی (ص) جدا شدند .

خبرنگار خبرگزاری بسیج محمدرضا شریفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها