روستائیان،عشایر و ساکنان شهرهای متقاضی دریافت نفت سفید تا ۱۵ تیرماه فرصت دارند برای دریافت کالابرگ در سامانه تجارت آسان نام نویسی کنند.
کد خبر: ۸۸۷۵۶۱۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی استان در حاشیه15 تیرماه فرصت برای نام نویسی در سامانه تجارت آسان جهت دریافت کالابرگ نفت سفید جلسه ستاد تهیه و توزیع سوخت استان با اعلام این خبر گفت:این افراد باید با به همراه داشتن مدارک لازم و مراجعه به دفاتر ICT روستایی، دفاتر پیشخوان دولت و کافی نت های سطح شهر برای نام نویسی دریافت کالابرگ نفت سفید اقدام کنند.
لطف الله مسعودی افزود: پس از نام نویسی و تایید ادارات امور عشایر و تعاون روستایی شهرستان و پایش نهایی توسط این شرکت کالابرگ متقاضیان صادر و سرپرست خانوارها با مراجعه به این ادارات کالابرگ خود را دریافت کنند.
وی با اشاره به اینکه تا به امروز هیچ گونه افزایش قیمت نفت سفید نداشته ایم گفت: چنانچه به تشخیص دولت و شرکت پالایش و پخش کشور قیمت نفت سفید افزایش یابد از طریق رسانه ملی و محلی و جراید به مردم اطلاع رسانی می شود.
مسعودی قیمت هر لیتر نفت سفید را یک هزار و 500 ریال اعلام کرد و افزود: نفت سفید باید با این قیمت به دست مصرف کننده برسد و هرگونه افزایش قیمتی ممنوع و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می شود.
وی همچنین گفت: تمامی صاحبان واحده های صنعتی اعم از مرغداریها ،سنگ شکن ها و مجتمع های گلخانه ای باید برای دریافت کالابرگ سال جدید خود در سامانه تجارت آسان نام نویسی و پس از تایید سازمانهای مربوطه از جمله جهاد کشاورزی ،صنعت و معدن و تجارت و پالایش نهایی این شرکت به آنها کالابرگ تعلق می گیرد.
وی افزود:کالا برگ مدارس و مراکز بهداشتی و درمانی در این مناطق از طریق حواله به سازمانهای مربوطه ارائه می شود و نیاز به ثبت نام در این سامانه ندارند.
ارسال نظرات