خبرهای داغ:
امام جمعه شهر بهار:

عملیات موشکی سپاه دشمنان را بهت‌زده کرد

امام جمعه شهر بهار با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران گفت: این حرکت به‌جا و مناسب تمام دشمنان را بهت‌زده کرد و این عملیات نشان از قدرتمند بودن ایران اسلامی در جهان دارد.
کد خبر: ۸۸۷۵۶۳۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، گردهمایی کمیته بانوان امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهار در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

امام جمعه بهار در این گردهمایی بر ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: ترویج این فریضه مهم یک عزم همگانی را می‌طلبد.

حجت الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا تاکید کرد: اولین وظیفه انبیاء امر به معروف و نهی از منکر است و در این راستا آن جامعه‌ای موفق‌تر است که در آن امر به معروف و نهی از منکر به خوبی ترویج و گسترش پیدا کند.

وی با بیان لزوم توجه به فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک مسئولیت دینی و اجتماعی از سوی تمامی افراد جامعه، افزود: وقتی که خود مردم مروج این فریضه دینی باشند میزان تاثیرگذاری آن نیز افزایش می یابد.

امام جمعه بهار با اشاره به اینکه جامعه در فضای امر به معروف و نهی از منکر به پیروزی می‌رسد، تصریح کرد: آنچه شرع مقدس اسلام و عقل سلیم و عرف جامعه اسلامی به عنوان معروف و منکر می‌شناسد، می‌تواند به عنوان ملاک عمل قرار بگیرد، بنابراین عرف و حکم اسلامی می‌تواند تعیین‌کننده معروف و منکر نیز باشد.

وی در ادامه به عملیات موشکی سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: این حرکت به‌جا و مناسب بود و تمام دشمنان را بهت‌زده کرد و این عملیات نشان از قدرتمند بودن ایران اسلامی در جهان دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات