خبرهای داغ:
نماینده شهرداران کشور:

موشکباران مواضع داعش، فاصله حرف تا عمل را به جهان مخابره کرد

نماینده شهرداران کشورمان، در جمع مدیران شهرداری تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: موشکباران مواضع داعش در قلب سوریه توسط سپاه پاسداران، فاصله «حرف تا عمل» را در مبارزه با تروریسم جهانی نشان داد.
کد خبر: ۸۸۷۵۶۳۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی امنیت و اقتدار را مهم‌ترین پیام انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: عملیات اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیام صلابت انقلاب را به سراسر جهان مخابره کرد.
وی اضافه کرد: آتشی که سپاه عزیزمان در لانه تروریست‌های تکفیری شعله‌ور کرد، یک پیغام برای داعش و ده‌ها پیغام برای حامیان منطقه‌ای‌اش داشت؛ قدرت‌های زورگویی که داعش را پرورانده و به جان جهان انداخته‌اند، باید به خود بیایند و با عملیات اخیر سپاه، عیار گزینه های روی میز جمهوری اسلامی را حساب کنند.
شهردار تبریز با گرامی‌داشت سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران، یادآور شد: کشور عزیزمان، هزینه امنیت و اقتدار امروز خود را با تقدیم چهره‌های درخشانی نظیر شهید چمران و شهید طهرانی‌مقدم داده‌است؛ باید میراثدار راستین این سرمایه گران‌قدر باشیم و فضای امن و آرام کشور را صرف خدمت و فعالیت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار