در این پیام آمده است: قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران با پاسداري از قانون اساسي و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و ارشادات مقام عظماي ولايت، مسئوليت خطير وحساسي را در پشتيباني ازحقوق فردي واجتماعي وتحقق بخشيدن به عدالت عهده دار است.
کد خبر: ۸۸۷۵۶۸۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سازمان بسیج حقوقدانان در راستای گرامیداشت قوه قضائیه ، پیام تبریک صادر نمود. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران با پاسداري از قانون اساسي و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و ارشادات مقام عظماي ولايت، مسئوليت خطير وحساسي را در پشتيباني ازحقوق فردي واجتماعي وتحقق بخشيدن به عدالت عهده دار است.

مروري گذرا برانقلاب اسلامي بيانگر اين است كه دستگاه قضائي با بهره جستن از شرع مقدس اسلام دستاوردهاي شگرفي را درزمينه هاي تدوين لوايح قضائي،كاهش اطاله داد رسي،پيشگيري از وقوع جرم، اصلاح مجرمان،احياي حقوق عامه وگسترش آزادي هاي مشروع برداشته است.

ملت ايران همواره در تمامي عرصه هاي انقلاب و تداوم آن به عنوان رکناساسي مطرح بوده و با تمام وجود حتي تقديم بهترين فرزندانشان به انقلاب،تحقق حكومت عادلانه اسلامي را عينيت بخشيدند لذا جا دارد كه با تمام توان از هر گونه خدمت و پيشگيري از تضييع حقوق فردي و اجتماعي مردم شريف تلاش کنیم .

مسلما ايفاي مسئوليت در جايگاهي كه به تعبير امام راحل(ره)از مناصب بزرگ وثابتي است كه از سوي خداوند متعال براي پيامبراكرم(ص) و از طرف آن حضرت براي امامان معصوم (علیهم السلام) رسيده است علاوه بر دانش و تجربه كافي در كنار توانمندي و كارائي مستلزم تعهد و جهد فراوان براي برقراري عدالت خواهد بود لذاضمن گراميداشت ياد وخاطره شهيد آيت الله دكتر بهشتي و 72 تن از ياران امام (ره) هفته قوه قضائيه را به کارکنان دستگاه قضایی(مدیران،قضات،کارمندان)، سازمانهای تابعه قوه قضائیه(سازمان قضایی نیروهای مسلح ، اداره کل زندانها، بازرسی ، پزشک قانونی ، ثبت اسنادواملاک)ونهادهای مرتبط( وکلا، مشاورین ، سردفتران ،کارشناسان) تبريك عرض نموده وامیدواریم در انجام خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پياده نمودن عدالت با استعانت از انوار نوراني قرآن كريم در سايه رهبري مقام عظماي ولايت (مدظله العالی) موفق و كوشا باشيد.


ارسال نظرات