مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در شهر ندوشن ساعت۱۱ صبح از مقابل حسینیه علیا به سمت معیادگاه نمازجمعه ندوشن برگزار می شود...
کد خبر: ۸۸۷۵۶۹۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از ندوشن ؛روز قدس از یادگارهای حضرت امام(ره) است و به این دلیل در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان قرار گرفته است تا تمام مسلمانان از قدس شریف دفاع کنند و حق فراموش شده مسلمانان را بستانند.
به همین مناسبت جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در محل بخشداری ندوشن برگزار گردید.

در این جلسه بخشدار ندوشن ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، سخنانی را در اهمیت روز قدس و بزرگداشت آن بیان نمود و از حاضرین در جلسه خواست تا با برنامه ریزی صحیح برای انجام مراسم باشکوه تر راهپیمایی روز قدس تلاش نمایند.

در ادامه سید رضا موسوی فرمانده حوزه امام حسین (ع) ندوشن ضمن دعوت از عموم مردم در راهپیمایی گفت: روز قدس یک روز جهانی است و یک پیام جهانی هم دارد که آن اتحاد وحدت و یکپارچگی کلیه مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

گفتنی است مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در شهر ندوشن ساعت۱۱ صبح از مقابل حسینیه علیا به سمت گلزار شهدا شروع و سپس به سمت معیادگاه نمازجمعه ندوشن برگزارشده و راهپیمایان اعلام انزجار خود را اعلام و در نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات