خبرهای داغ:
شفیعی گفت: با فرارسیدن تابستان و اوقات پیش رو باید به نقش اساسی و محوری آموزش و پرورش در اوقات فراغت دانش آموزان اذعان کرد و دستگاههای اجرایی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۷۵۷۱۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان؛ مدیر آموزش و پرورش اردستان در گفت و گویی اظهار کرد: جمله ارزنده شهید باهنر در خصوص اوقات فراغت مبنی بر اینکه تابستان مدرسه تعطیل می شود ولی تربیت نه، تمام توان و امکانات خود رابرای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به کار خواهیم گرفت.
عیسی شفیعی با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی ازعظیم ترین، حساسترین و بنیادی ترین دستگاه های فعال فرهنگی و آموزشی کشور است، تصریح کرد: همه مردم جامعه بر این باورند که آموزش و پرورش از جایگاه حساس و ویژه ای برخوردار است.
وی با توجه به اهمیت نقش تربیت در آموزش و پرورش، برنامه ها و فعالیت های فوق برنامه در تابستان و غنی سازی افزود: باید  علاوه بر اینکه نظام آموزشی ما روز به روز به استانداردهای جهانی نزدیک می شود، مسائل پرورشی و شخصیتی دانش آموزان نیز مورد توجه قرار گرفته و برای  تربیت درونی و خود سازی این قشر آینده ساز میهن اسلامی و هدایت و رشد آنان نیز برنامه ای دقیق، منظم و علمی  داشته باشیم .
شفیعی گفت: با فرارسیدن تابستان و اوقات پیش رو باید به نقش اساسی و محوری آموزش و پرورش در اوقات فراغت دانش آموزان اذعان کرد و از تمامی دستگاههای اجرایی در شهرستان می خواهیم تا برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.
وی با این نکته که سعی شده است  تا با اجرای  فعالیت های مختلف بر اساس شعار هر دانش آموز یک مهارت، بتوانیم این وظیفه خطیر و ارزشمند که هدایت نوجوانان و جوانان در کسب مهارت است را به سرانجام برسانیم.
مدیر آموزش و پرورش اردستان تاکید کرد:مسئولان متولی در اوقات فراغت دانش آموزان باید با برنامه ریزی و تلاش  شرایط مناسب و مطلوب را فراهم کنند تا زمینه ترغیب و تشویق هم خانواده ها وهم دانش آموزان در این نوع فعالیت ها فراهم شده و به منظور رشد و شکوفایی خلافیت ها و استعداد های دانش آموزان باشد.
شفیعی با بیان اینکه آموزش و پرورش اردستان با تشکیل ستاد اوقات فراغت و تهیه شیوه نامه مربوطه تلاش دارد با توجه به امکانات موجود پیش برود، تصریح کرد: با ایجاد برنامه ها و تشکیل کلاسهای قرآنی، علمی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و هنری همراه با تفریحات سالم زمینه ساز اوقات و فراغت مطلوبی برای دانش آموزان باشد.
وی یادآور شد: انتظار ما این است که تمامی ارگان های شهر دست به دست هم داده تا مشکلات آموزش و پرورش مرتفع شده و بتوانیم گام های موثر در مسیر آینده  دانش آموزان ترسیم کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها