خبرهای داغ:
حجت الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه بحث رکود و اشتغال در سطح کشور نگران کننده است، تصریح کرد: رکودی که موجب بیکاری قشر جوان شده آزار دهنده است.
کد خبر: ۸۸۷۵۷۱۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی اظهار کرد: کارهایی که رئیس جمهور گفته اند باید بشود مقام معظم رهبری به صراحت خطاب این صحبت ها را شخص رئیس جمهور دانسته و در حال حاضر فرمانده اجرایی کشور در بحث مطالبات مردم شخص رئیس جمهور است.

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد گفت: وعده هایی که رئیس جمهور  طبیعتا در دوره قبل و همچنین در این دوره داده باید به انجام برساند البته با توجه به اینکه مشکلات زیاد است همه باید کمک کنند.

وی افزود: مسائل بانکها اذیت کننده شده و همچنین موسساتی که تاسیس شده و با دریافت مبالغی از مردم برایشان سد قانونی اجرا می شود که بهتر است از اول جلوی فعالیت آنها گرفته شود.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه بحث رکود و اشتغال در سطح کشور نگران کننده است، تصریح کرد: رکودی که  موجب بیکاری قشر جوان شده  آزار دهنده است.

نماینده اردستان با بیان این جمله که البته ما توفیقات نظام اسلامی را می خواهیم که امروز مجری آن  دولت دوازدهم است، تصریح کرد: دولت را باید کمک کرد ولی احساس می کنم که تحرک در دولت دوازدهم باید بیشتراز قبل شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مخالف با کارهای کارشناسی نیستم اما در دولت یازدهم بیش از اینکه  تحرک و اجرا در کار باشد بیشتر مسائل  کارشناسی و گفت و گو کردن در کار بوده و پویایی دولت جامعه به  جوان گرایی نیست به این است که تحرکش بالا برود.

وی خاطرنشان کرد: هر مطلبی را باید در جای خودش تعریف کرد یک جا باید تصمیم گرفت و جایی دیگر باید حرکت کرد جایی دیگر باید کار را از رکود خارج کردو به تحرک وا داشت و یک مقدار باید در میدان تصمیم گرفت، نباید در اتاقها تصمیم گرفته شود.

طباطبایی نژاد با بیان این جمله که دولت یازدهم تحرکش کم بود و در استان اصفهان و شهرستان ما هم به چشم می خورد افزود: دولت های نهم و دهم در آن ریسک پذیری زیاد بود که از حد متعادل خود کارها را خارج می کرد ولی در دولت یازدهم عدم ریسک پذیری خیلی بالا بود که  این رکود دامن گیر جامعه می شد.

نماینده اردستان بیان کرد: کسی که به میدان عمل می آید  باید هم نگاهش عاقلانه، محتاطانه و کارشناسانه و هم اهل ریسک پذیری  باشد و اگر بخواهند کارها را به کارشناسان ارجاع دهند این کارها به رکود کشیده می شود و تاثیرش در همه اقشار جامعه دیده می شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها