جشنواره ملی پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها با تاکید بر آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه مازندران و با همکاری انجمن جامعه شناسی ایران در آبان امسال برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۷۲۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، حیدر جانعلی‌زاده اظهار داشت: جشنواره ملی پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها با تاکید بر آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه مازندران و با همکاری انجمن جامعه شناسی ایران در آبان امسال برگزار خواهد شد.

وی افزود: جشنواره مذکوردر راستای طرح ملی کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد بود که با مشارکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت کشور در حال اجرا است.

جان‌علی زاده گفت: این جشنواره شامل ابعاد مختلفی چون فراخوان آثار از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، ارائه شفاهی آثار برتر در روزهای جشنواره و نقد و بررسی آنها توسط اساتید و صاحب نظران این حوزه، تقدیر از آثار برتر و انتشار خلاصه پایان نامه‌های دانشجویی خواهد بود.

وی بیان کرد: برپایی نمایشگاهی از آثار دریافتی، اجرای کارگاه‌های آموزشی، ارائه چند سخنرانی محوری در حوزه آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی توسط متخصصان این حوزه در دستور کار دبیرخانه جشنواره قرار دارد.

معاون دانشگاه مازندران افزود: میزبانی جشنواره ملی پایان نامه‌های دانشجویی در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی، از سوی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیست و سوم خردادماه به دانشگاه مازندران ابلاغ شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها