خبرهای داغ:
زیباترین تحلیل از حملات موشکی سپاه، تحلیل کارشناس بی بی سی است که در جملاتی اینگونه به این حقیقت اعتراف کرد: [آیت الله] خامنه ای از روشنفکران ایران 25 سال جلوتر است، برای اینکه فهمید خلع سلاح به معنای پایان و فروپاشی ایران است.
کد خبر: ۸۸۷۵۷۵۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،حمله موشکی مقتدرانه سپاه فقط مواضع داعش در دیرالزور سوریه را هدف نگرفت، بلکه در کنار جمع کردن بساط داعشی ها، تکلیف ما را با حامیان اصلی این جریان نامبارک و مزدورانشان در منطقه روشن کرد و این را از صدای لزران نتانیاهو که در اولین واکنش بعد از حمله تنها گفت: «اقدامات ایران را در منطقه را رصد میکنیم»، می شود فهمید.

میگویند وقتی سیلی محکم باشد، زبان هم بند می آید، ببینید سیلی سپاه چه کرده است، که از زمان حمله تا کنون شبکه العربیه که یکه تاز  پخش خبرهای ضد ایرانی در منطقه بود، زبانش بند آمده است!

اگر چه سیلی سپاه، بر صورت زیاده خواهانی که خواب ایجاد ناامنی در کشور را میدیدند سخت بود، اما از آن سخت تر پیام شلیک موشک ها از پایگاه دو استانی بود که داعش همواره به دنبال یارگیری از آن ها در ایران بود، یعنی کرمانشاه و کردستان.

جالب است و درس عبرتی برای دشمن که وقتی جواب ترقه بازی موشک باشد، جواب موشک دیگر چه خواهد بود!!!

 


اما حماسه آفرینی دیروز، غیر از درس غرور و غیرت بچه های سپاه به بدخواهان جهانی، پیام ارزشمند دیگری نیز برای کارگزاران دیپلماسی کشور داشت که نباید هرگز گرد فراموشی به خود بگیرد.

 در دنیایی که گفتمان لبخند و التماس و فشار ایمیلی در برابر تهدید و تحریم و تحقیر، کاری از پیش نبرد، حالا نوبت گفتمان موشک است.

 زیباترین تحلیل از حملات موشکی سپاه، تحلیل کارشناس بی بی سی است که در جملاتی اینگونه به  این حقیقت اعتراف کرد: [آیت الله] خامنه ای از روشنفکران ایران 25 سال جلوتر است، برای اینکه فهمید خلع سلاح به معنای پایان و فروپاشی ایران است./طنین یاس

ارسال نظرات