شهردار تبریز از برخی برنامه‌های شهرداری منطقه ۱۰ تبریز بازدید کرده و در جریان اقدامات عمرانی این منطقه قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۷۵۷۹۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در بازدید از طرح ساخت فرهنگسرای ارم، با اشاره به نقش این مرکز در توسعه آموزش‌های فرهنگی اظهار داشت: با توجه به در پیش‌بودن تابستان، تکمیل این مرکز مهم باید در ردیف اولویت‌های عمرانی منطقه ۱۰، در خدمت بهره‌برداری جوانان و دانش‌آموزان در فصل تابستان باشد.

ساخت این مرکز با هزینه‌ای بالغ بر ۱ میلیارد تومان، در مراحل تکمیلی بوده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه از پروژه احداث پد هلیکوپتر شهرداری منطقه ۱۰ تبریز در پارک جنگلی ارم بازدید کرده و با اشاره به وضعیت ساختاری منطقه، نقش این طرح را در مواقع مدیریت بحران، ارزشمند توصیف کرد.

هزینه اجرای  این طرح ۱۳میلیارد تومان در وسعت مساحت ۱۲۲۵ مترمربع است.

جفی در ادامه، در خانه سلامت ارم حضور یافته و ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی این مرکز، از تلاش مربیان و فعالان آن قدردانی کرد.

شهردار تبریز همچنین از مراحل احداث زمین فوتبال پاس بازدید کرده و تاکید کرد که این مرکز باید در اسرع وقت، در خدمت عموم جوانان علاقمند باشد.

وی در پایان، از تلاش مدیریت منطقه ۱۰  در پیگیری برنامه‌های عمرانی و اجتماعی قدردانی کرد.

باقر خوشنواز، شهردار منطقه ۱۰تبریز نیز در این بازدید، گفت: احداث پد هلیکوپتر، با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه، قرار گرفتن درحاشیه اتوبان پاسداران و نزدیکی به بیمارستان عالی نسب در موقع بحران در دستور کاراین منطقه  قرار گرفته و هم‌اکنون در مراحل پایانی است.

 

وی ادامه داد: به همین منظور، محدوده‌ای از پارک جنگلی ارم که بلا استفاده بود، به عنوان محل اجرای هلی‌پد در نظر گرفته شده و فضا‌سازی محوطه آن نیز به ابعاد ۳۵*۳۵ به صورت بتن مسلح اجرا شده است؛ ما بقی فضای موجود جهت جلوگیری از گرد و خاک ناشی از فرود هلیکوپتر به صورت فضای سبز و درختکاری  اجرا شده است که می توان از این محوطه به صورت دو منظوره استفاده کرد.

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها