فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان گفت : روز قدس نماد قدرت مستضعفین در برابر مستکبرین و مبارزه همه‌جانبه با استکبار است .
کد خبر: ۸۸۷۵۸۰۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛سرهنگ ابراهیم حسین زاده ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت :یکی از برکات انقلاب اسلامی و شکل گرفتن جمهوری اسلامی ایران ،زنده شدن موضوع مظلومیت مردم فلسطین واتحاد است.

 

وی افزود :امام خمینی (ره) با تدبیر الهی گونه خود دراولین گام در صدر انقلاب اسلامی روز جهانی قدس را تعیین کرد در صورتی که اگر انقلابی به وجود نمی آمد و رژیم پهلوی بود با رابطه ای که با اسرائیل داشت موضوع فلسطین و جنایت رژیم صهیونیستی به فراموشی سپرده می شد که امام (ره) دوباره آن را زنده ونفرت خود از این رژیم غاصب اعلام داشت.

 

فرمانده سپاه ناحیه رودان در ادامه تصریح کرد: این روز به عنوان نماد صف بندی مظلومان در مقابل زورگویان و توقف برنامه حذف فلسطین از نقشه جغرافیایی جهانی و جلوگیری از فراموشی موضوع مظلومیت مردم فلسطین در تاریخ ثبت شد.

 

سرهنگ حسین زاده عنوان داشت:با شرایط جدید پیش آمده در منطقه غرب آسیا و تلاش گسترده محور عبری،عربی،غربی در جهت تقابل با محور مقاومت و اهمیت این روز ارزشمند بیشتر به چشم می آید و انشاالله مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی در این روز مثل همیشه در راهپیمایی حضور گسترده خواهند داشت.

 

وی در پایان ضمن دعوت ازعموم مردم شهرستان رودان جهت حضوری گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطر نشان کرد: بسیجیان شهرستان رودان هم نیز همگام با سایراقشار مردم شهید پرور به صورت باشکوه در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.


ارسال نظرات