خبرهای داغ:
حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) : سال های متمادی است که سعی می شود مسئله قدس فراموش شود، روز قدس درست تیری است بر قلب این توطئه
کد خبر: ۸۸۷۵۸۱۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

بسم الله الرحمن الرحیم

خط مشی جوانان انقلابی، منطق انقلاب است.

شاید برخی ها بگویند شما چه می دانید، شما درک نمی کنید که چه گذشت، بلی شاید در کوران حوادث نبودیم ولی امروزدرک می کنیم، با ترور آشناییم، امروز با بد عهدی و فریب کاری ملموسیم.

امروز فرزندان امام خامنه ای (مدظله العالی) هستیم، دیگر نمی توان با تحریف وقایع دهه شصت جوانان را از صحنه راند و دور کرد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند‹‹مراقب باشیم جای شهید و جلاد عوض نشود، زیرا ملت ایران در دهه شصت مظلوم واقع شد و به دلیل اینکه تروریست ها و منافقین و پشتیبانان آن ها به امام و ملت ایران ظلم و خباثت کردند، ملت در موضع دفاع قرار گرفت و در نهایت هم پیروز شد››. اجازه بهره برداری ها و تفسیر به رأی ها را از آن وقایع نمی دهیم.

ما جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب هستیم و چه بسا پر شور تر و پر انرژی تر به رهنمود های رهبرمان گوش خواهیم داد، برخی با سرکوب و اینکه شما از برخی مسائل بی خبرید، سعی دارند با کنار گذاشتن افکار ما جوانان به اهداف خود برسند ولی نمی دانند که جوان قلب این انقلاب است که اگر چه دهه هفتاد هم باشد، با ارزش های انقلاب بیگانه نیست و دل و روحی عجین شده با فرهنگ عاشورا دارد ولو ظاهری متفاوت داشته باشد.

آری! ما در صحنه هستیم، با هر نوع لباس و افکار و مدرک تحصیلی

آری ! ما در صحنه هستیم، هر چند سن مان قد ندهد به سال پنجاه و هفت

ما پای ولایت ایستاده ایم! ما راه خمینی کبیر را ادامه می دهیم و امروز یکی از همان روز هاست یا به تعبیری یوم الله ای دیگر است که پس از گذشت چند دهه پر رنگ تر و شاداب تر در صحنه حضور داریم که بگوییم : راه ما، راه امام ، رفتار ما نشئت گرفته از مکتب سید علی و در راه اسلام و انقلاب جان می دهیم، خون می دهیم ، نه اینکه ما جنگ طلبیم بلکه ما طالب صلح هستیم ولی نه در سایه اسرائیل غاصب، نه با وجود تروریسم بین المللی، طالب صلح هستیم اما نه در مقابل ریخته شدن خون کودکان یمنی، فلسطینی و بحرینی، اینها خط قرمز ما هستند و هرگز به هیچ احدی اجازه عبور نخواهیم داد.

آل سعود و آل خلیفه بدانند که ما فرزندان روح الله و بسیجیان بی ادعا از خرید تسلیحات نظامی نمی هراسیم، زیرا آموزه های ما فرهنگ جهاد است نه مزدور، ما در مقابل جانمان پولی نمی گیریم، ما در مقابل خود فروختگان تمام قد ایستاده ایم .

آمریکا و دولت او بدانند که جوانان این مرز و بوم، تحریم را تبدیل به فرصت می کنند ، همانطور که در اوج تحریم ها، به دستاورد های هسته ای نائل آمدیم .

پاینده باد رهبر، پاینده باد ایران همیشه سر بلند، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

بسیج دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان شاهین شهر و میمه

ارسال نظرات
پر بیننده ها