مسئول ستاد یادواره شهدای دودانگه ساری از برگزاری بیست و دومین مراسم گرامیداشت ،سرداران و 148 شهید این بخش در مرداد ماه خبرداد.
کد خبر: ۸۸۷۵۸۲۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی  در گفتگو با بسیج ضمن اشاره به اقدام ارزشمند سپاه پاسداران در تنییه دشمنان نظام مقدس  گفت:  همانگونه که مردم انقلابی ایران اسلامی پاسخ کوبنده سپاه را به عنوان تامین کننده امنیت انقلاب اسلامی بر علیه دشمنان در انتظار داشتند، موشک باران دقیق و نقطه ای سپاه به مقر فرماندهی  و تسلیحاتی داعش در دیر الزور سوریه  عملیاتی کوچک از توان و اقتدار ملت بود تا همه بد خواهان حواسشان را جمع کنند که ایران انگلیس، فرانسه و ... نیست تا با خوشبینانه ترین نگاه بگوئیم از کنار دشمنان ملتشان بی تفاوت بگذرند.
  وی  موشک باران مقر دشمن در سوریه را  اقدام تلافی جویانه  و پاسخی نرم به متجاوزان، مهاجمان و خود فروختگان به استکبار جهانی دانست و حرکت سپاه را موجب تامین امنیت، غرور و افتخار همه هموطنان و آزادیخواهان برشمرد.
  برادر شهیدان رضایی در بخش دیگر گفتگو با سید حسینعلی تقوی عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا در واقع زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و محفلی برای تامل بر سیره آنان است.
مسئول ستاد یادواره شهدای دودانگه گفت: شهدا با برکف نهادن جان خود، به دنیا و متعلقات آن پشت کرده و رفتار و سکنات خود را برای رسیدن  به هدف والای قربت و همنشینی با خدا نظم بخشیدند.
سرهنگ رضایی افزود: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،  ستاد یادواره شهدا با حرکت خود جوش مردمی،  در راستای اجابت امر مقام عظمای ولایت مبنی بر« آتش به اختیار» ، بیست و دومین یادواره 148 شهید گرانقدر را با محوریت یاد شهدای مازندرانی مدافع حرم ، با شکوه تر از ادوار گذشته در دودانگه  برگزار می کند.
وی با بیان اینکه بیست و دومین یادواره شهدای دودانگه در تاریخ پنجشنبه پنجم مردادماه مصادف با سوم ذی القعده در روستای انگفام این بخش ساری برگزار می شود، یادآور شد: این یادواره از ساعت 9 صبح  با اجرای برنامه های مختلف آغاز و با سخنرانی سردار وحیدی رئیس دانشگاه عالی ملی و وزیر اسبق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، و مرثیه خوانی بسیجی خوش الحان استان برادر سید ایمان حسینی ادامه می یابد.
وی  با اشاره به اجرای برنامه های متنوع و مختلف جانبی در این روز اظهار داشت: برنامه های مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی همچون پیاده روی خانوادگی، مسابقات دوچرخه سواری، نقاشی، مقاله نویسی و ... همراه با اهدا جوایز به نفرات برتر و همچنین برگزاری زیارت عاشورا، شبی با قرآن، عطر افشانی و ادای احترام به ساحت شهدااز جمله اقدامات ستاد یادواره در ایام منتهی به مراسم روز 5 مرداد ماه  است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها