خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه در کارگاه مصون فرهنگی این ناحیه با بیان اینکه دشمن با استفاده از رسانه رویکرد تغییر ذائقه ها را در پیش گرفته است، اظهار داشت: برای مقابله با تحریف واقعیت ها، انکار آن ها و نهایتا ماکت سازی توسط دشمن، باید مسلح به سواد رسانه ای باشیم.
کد خبر: ۸۸۷۵۸۲۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر غیابی افزود: سواد رسانه ای به منزله گواهینامه ای است که می تواند به ما کمک کند با مشاهده یک محصول رسانه ای از ظاهر آن خارج شده و مفهوم، محتوا و پیام واقعی آن را درک کنیم.

وی گفت: دشمن با حمایت از برخی رسانه ها و تولید کنندگان محصولات رسانه ای داخلی و خارجی، مشکلات کوچک جامعه ما را برجسته سازی کرده و از این طریق، ایران هراسی می کند تا بتواند به اهداف خود یعنی سپاه هراسی، شیعه هراسی و نهایتا اسلام هراسی دست یابد و به جای آن فرهنگ غلط خود را جایگزین فرهنگ اصیل اسلام کند.

فرمانده سپاه میانه عملکرد رسانه را افکارسازی و مهندسی افکار عمومی و ادراک سازی عنوان و بیان کرد: تجارت، انحراف ادراکات، افکار سازی منفی و پیام رسانی ایدئولوژیک غربی، مهم ترین محصولات رسانه های دشمن و حامیان آن هاست.

وی ایجاد تفکر انتقادی و مخرب، بزرگنمایی مشکلات، القای غیر مستقیم ناتوانی سیستم حاکمیت، کوچک نمایی عملکرد مثبت و مسخره کردن نقاط قوت را از جمله رویکردهای رسانه های مخرب برشمرد.

 

وی خاطرنشان کرد: با مسلح شدن به سواد سانه ای، تولیدات رسانه ای تقویت کننده مسائل دینی و سیاسی کشور را از مخرب های هویت دینی، مذهبی و سیاسی تشخیص داده و به هدف نهایی فیلم ها و دیگر محصولات رسانه ای پی خواهیم برد.

.


ارسال نظرات