مصطفی برزگر
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
حجت الا سلام عباسی گفت: مشروعیت خلافت امام علی (ع) الهی، و مقبولیتش مردمی است و مردم بعد از بیست و پنج سال فهمیدند که تنها کسی که می تواند جامعه را در مسیر اسلام راستین هدایت کند امام(ع) است.
کد خبر: ۸۸۷۵۸۳۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسی، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در جمع کارکنان سپاه استان ضمن تبریک حمله موشکی اقتدارانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست های وهابی، گفت: در حمله اخیر سپاه پاسداران به تروریست ها بار دیگر کلام امام(ره) تجلی پیدا کرد (اگر سپاه نبود کشور هم نبود) و در این حمله انتقام سختی از تروریستهای وهابی در سوریه گرفته شد و این نشان اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی اظهار کرد: اخیرا یکی از مسئولین اظهار کرده است که مشروعیت ولایت امام(ع) از مردم بوده که این جمله با تمام مفاهیم عقاید و قوانین شیعه منافات دارد.

 وی بانادرست شمردن این اظهارات عنوان کرد : این عقاید در رابطه با ولایت و خلافت امام(ع) برگرفته از اندیشه بهائیت شیعی است.

حجت الاسلام عباسی بیان کرد: مشروعیت خلافت امام علی (ع) الهی، و مقبولیتش مردمی است و مردم بعد از بیست و پنج سال فهمیدند که تنها کسی که می تواند جامعه را در مسیر درست اسلام هدایت کند امام(ع) است.

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد: یک شباهت زیادی بین جریان اصلاح طلبی و اعتدال با اندیشه خلافت در اهل سنت وجود دارد و اینکه بگویند مشروعیت امام علی(ع) از مردم است شبهاتی زیادی با اندیشه خلافت در میان سنی ها دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در ادامه گفت: تکفیر یکی از اندیشه های وهابیت در غرب آسیا است که اخیر ما را هم مورد هجمه قرار دادند و اسلام این جریان، اسلام اموی است و هیچ گونه تدبری در اعمالی که انجام می دهند ندارند.

وی بیان داشت: اندیشه تکفیری اعتقاد دارد که توحید امروز مسلمانان شرک است و توحید واقعی نیست و اکثریت مسلمانان را کافر می دانند و بخاطر همین اندیشه و تفکری که دارند حملات تروریستی علیه مسلمان بخصوص شیعیان انجام می دهند و از کار خود پشیمان نیستند.

ارسال نظرات