نشست خبری تشریح شد

برنامه‌های سپاه محمدرسول الله(ص) برای روز قدس

نشست خبری روز قدس سپاه حضرت محمد رسوالله در محل بسیج رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۸۵۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،روح‌الله نوبخت مسئول معاونت فرهنگی، اجتماعی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در نشست خبری پیرامون روز قدس که صبح امروز در ساختمان بسیج رسانه برگزار شد، گفت: روز قدس نشان دهنده صف‌بندی حق و باطل است. صف بندی عدل در برابر ظلم است. روز قدس فقط روز فسلطین نیست، روز امت اسلامی است. روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیسم است که به وسیله دست متجاوز اشغالگران، مداخله کنندگان قدرت های استکباری به جان امت اسلامی افتاده است.

مسئول معاونت فرهنگی، اجتماعی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در خصوص شعار روز قدس سال جاری یاد اور شد: شعار سال جاری روز قدس «تحقق وعده الهی» و «محو صهونیست بین المللی» است و ما باید نگاه جدیدی به برگزاری مراسم روز قدس داشته باشیم، برنامه‌های ما نباید تنها محدود به یک روز باشد بلکه باید در تمامی روز سال جریان داشته باشد.

وی در ادامه به تشریح برنامه های روز قدس در سطح نواحی مقاومت بسیج اشاره کرد و افزود: فضاسازی و تبلیغات محیطی و میدانی در محدوده نواحی، موزه ها، مساجد و ادارات متناسب با اهداف و منظورها فراهم می شود.

نوبخت برگزاری جشنواره آدمک‌ها و مجسمه های ضداستکباری و ضدصهیونیستی، کشیدن و ترسیم پرچم رژیم اشغالگر قدس در خیابان ها، مشارکت و همکاری در برگزاری جشنواره فرهنگی، رسانه ای الی بیت المقدس، برگزاری مسابقه عکس الی بیت المقدس را از جمله برنامه های سپاه محمدرسول الله در روز قدس برشمرد.

وی گفت: جریان‌هایی تلاش کرده‌اند که روز قدس را منحرف کنند یا باعث فراموشی آن شوند تا از آرمان خود که آزادی قدس شریف است دور باشیم. عمده فعالیت این جریان‌ها پیرامون اجرای جنگ‌های نیابتی در جهان اسلام بوده است؛ موضوعی که  مهم است آن است که روز قدس باید نشان‌دهند صف‌بندی جبهه حق علیه باطل و صیهونیزیم جهانی باشد و ماهیت آن فقط محدود رژیم غاصب صیهوزیم نباشد. 

وی خاطر نشان کرد:‌ تقویت و گسترش انزجار از صهیونیزیم بین‌المللی، تببیین مبانی شرک و کفر بر مبنای وعده الهی، نمایش وحدت و اتحاد ملت ایران در برابر جبهه باطل و حمایت از مظلوم اهدافی است که در برنامه‌های روز قدس دنبال می‌کنیم.یکی از کارهای مهم ما در این روز نصب 22 تابلو روزشمار معکوس است که مقام معظم رهبری سه سال پیش درباره محو رژیم صهنویستی آن را اعلام کردند. اولین تابلو قرار است در میدان فلسطین رونمایی شود. همچنین برگزاری جشنواره مجسمه‌ها و افراد ضد رژیم صهیونیستی،‌ همایش الی‌بیت‌المقدس و جشنواره تولیدات ادبی و رسانه‌ای در همین راستا از جمله‌ برنامه‌های شاخص روز قدس به شمار می‌روند .

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه فضای مجازی برنامه ریزی و اقدام لازم جهت اطلاع رسانی و انعکاس خبری برنامه ها و فعالیت های رده ها از جمله همایش های ناحیه ای و رژه الی بیت المقدس را به عمل آورد.
 

ارسال نظرات