خبرهای داغ:
بیانیه راهپیمایی روز قدس

بیانیه سپاه ناحیه برخوار به مناسبت فرا رسیدن روز قدس

ملت شریف ایران در طول چهل سال گذشته با تمام وجود غیر قابل اعتماد بودن استکبار را درک کرده اند. آمریکای امروز در بد عهدی و بی وفایی روی نامردان جهان را سفید کرده و با تصویب دوباره تحریم های ضد ایرانی عملا توافق برجام را زیر پا گذاشته و به تمامی تعهداتش پشت پا زده است.
کد خبر: ۸۸۷۵۸۵۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج برخوار طی بیانیه ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
در متن بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی بر سفره نورانی قرآن کریم به آخرین روزهای خود نزدیک می‌شود و آخرین جمعه این ماه مبارک به رسم هر سال روزی مقدس برای فریاد کشیدن بر سر ظالمین و همدردی با مظلوم‌ترین مردم دنیاست.

ملت شریف ایران در طول چهل سال گذشته با تمام وجود غیر قابل اعتماد بودن استکبار را درک کرده اند. آمریکای امروز در بد عهدی و بی وفایی روی نامردان جهان را سفید کرده و با تصویب دوباره تحریم های ضد ایرانی عملا توافق برجام را زیر پا گذاشته و به تمامی تعهداتش پشت پا زده است. به نظر می رسد کشورهای لیبرال و مستکبر جهان بار دیگر با هدف قرار دادن نظام اسلامی در صدد قطع حمایت های ایران از کشورهای مظلومی مثل فلسطین و یمن و سوریه و عراق به منظور جلوگیری از اسلامیزه شدن این کشورها در مرحله اول هستند.

بدون تردید با حمله موشکی به هنگام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مقر تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه که هدیه ارزشمندی به خانواده های معظم شهدای حادثه تروریستی اخیر و همه ملت بزرگ ایران بود، جمهوری اسلامی ایران را در مرحله جدید و بسیار مهمی در مقابله با تروریست های مورد حمایت آمریکا  و هم پیمانان منطقه ای قرار داده است.

ما بسیجیان شهرستان برخوار همراه و همگام با صفوف به هم فشرده ملت ایران، با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس نفرت و انزجار خود را از جنایات این رژیم منحوس و غده سرطانی اعلام کرده و حمایت همه ‌جانبه خویش را از محور مقاومت اعلام می داریم.

روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج برخوار(رمضان 1438 هجری قمری)

ارسال نظرات
آخرین اخبار