خبرهای داغ:
در قسمتی از بیانیه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) آمده است روز قدس لبیک به محتوای درونی و ایدئولوژیکی انقلاب ماست.
کد خبر: ۸۸۷۵۸۶۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۵

روز قدس لبیک به محتوای درونی و ایدئولوژیکی انقلاب ماست

متن بیانیه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود خداوند بر روان پاک و مطهر پیامبر خاتم وائمه اطهار سلام الله علیهم و درود بر امام امت وشهدای انقلاب اسلامی و درود بر مقام عظمای ولایت که تحت هدایت های معنوی ومادی ایشان نهال انقلاب ما امروز تنومند و پر عزم به مسیر رشد و تعالی خود ادامه می دهد.

روز قدس لبیک به محتوای درونی و ایدئولوژیکی انقلاب ماست. امام خمینی(ره) می فرمایند: روز قدس روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشور ها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرت ها فهماند که دیگر آنها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم(ص) می دانم.

خداوند متعال در جای جای کلام نورانی خود مسلمانان رابه استقامت دردین دعوت نموده وبرای آن اجر و پاداش فراوانی قرار داده است ازجمله دراین آیه شریفه که می فرماید « ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا فلا خوف علیهم ولا هم یحزنون».بدون شک، ازمصادیق این آیه شریفه دردنیای امروز ما ملت مظلوم فلسطین است که استقامت بیش از نیم قرن دربرابر تجاوز رژیم صهیونیستی، آنان را به عنوان سمبل ونماد مقاومت تبدیل کرده است. همانان که به فرموده امام راحل (ره) پاره تن امت حزب الله بوده ودراین مسیر مقاومت همت گماشته و مأجورند.

بدون شک حمایت ازاستقامت وجهاد آنان می توانند زمینه پیروزی جبهه مقاومت را درشرایط حساس امروز منطقه فراهم سازد. شرکت درراهپمایی روز جهانی قدس که ازتدابیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی در حمایت از حق ومطالبه این مردم مظلوم است ، گامی عملی درراستای حمایت از جبهه مقاومت و نیل به پیروزی نهایی، که بدون شک ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی که زخم دیده کفار وعمال جنایت پیشه غربی – عربی آنان است امسال نیز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان باشرکت میلیونی دراین ثواب عظیم راهپیمایی روز قدس حمایت عملی خود را از ملت مظلوم فلسطین ابراز داشته و بار دیگر همبستگی خود را به آنان اعلام خواهیم داشت.

ان شاءالله

ارسال نظرات