مسئولان اصلاندوزی از مردم خطه مرزی کشور برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.
کد خبر: ۸۸۷۵۸۷۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار، امام جمعه و بخشدار اصلاندوز،،فرمانده سپاه ناحیه عشایری،رییس دادگاه عمومی اصلاندوز،فرماندهان نظامی و انتظامی،رییس آموزش و پرورش،سرپرست شهرداری،دانشگاه آزاد اسلامی ،اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان و شوراهای شهر و بخش و دیگر مسئولان در اطلاعیه ای مشترک همه مردم و عشایر غیور منطقه اصلاندوز را برای حضور پرشکوه در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس دعوت کردند.

در این اطلاعیه آمده است،بار دیگر ملت آگاه و انقلابی ایران اسلامی، در ماه ضیافت الهی، در آخرین جمعه رمضان، هم صدا و همگام با ملل مظلوم و آزادی جهان و کشورهای اسلامی، روز جهانی قدس را به حماسه شعور و حضور و تبلور نوع دوستی و دفاع از مظلومان مبدل می کنند.

روز جهانی قدس، یادگار ماندگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی است که به گفتمان دفاع از آرمان بیت المقدس در گستره جهانی تبدیل شده است رژیم غاصب صهیونیستی در سایه حمایت همه جانبه استکبار جهانی و کشورهای منطقه بزرگترین جنایت تاریخ بشری را علیه مردم بی پناه فلسطین و لبنان رقم زده است.

رژیم صهیونیستی به ویژه در سال های اخیر با راه اندازی و حمایت همه جانبه مالی و تسلیحاتی گروهک های تکفیری و ظلم و تجاوز و کشتار داخلی بزعم خود به دنبال تضعیف جبهه مقاومت و در هم شکستن استقامت و پایداری مسلمانان منطقه در دفاع از آرمان های امام عظیم الشان و قدس عزیز هستند.

در پایان مسئولان اصلاندوز ضمن دعوت از مردم مرزنشین اصلاندوز مغان برای حضور منسجم و پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کردند که بدون تردید مردم شهر و روستاهای اصلاندوز با درک شرایط حساس کنونی و حضور پرشور خود همنوا با ملت بزرگ ایران اسلامی این روز را به برگ زرین حماسه ای دیگر مبدل خواهند کرد.

وعده دیدار ما روز جمعه 2 تیرماه 1396 از میدان امام حسین (ع)-روبروی سپاه ناحیه مقاومت بسیج عشایری به سمت میعادگاه نماز جمعه اصلاندوز

ارسال نظرات