یک تولیدکننده بسیجی از استان اردبیل در گفتگو با «بسیج»:
ابراهیم رحیمی گفت: حمایت واقعی از تولید کننده وجود ندارد و کتمان شدنی نیست ؛ متاسفانه دولت نتوانسته حمایت خوبی از تولیدکننده داشته باشد و نماد عینی رکود در بخش تولید است که نمایشگر واقعیت جامعه تولید کننده است.
کد خبر: ۸۸۷۵۸۸۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۵

ابراهیم رحیمی تولیدکننده بسیجی استان اردبیل شهرستان سرعین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  حقیقت این است که حمایت واقعی از تولید کننده وجود ندارد و کتمان شدنی هم نیست ؛ متاسفانه دولت نتوانسته حمایت خوبی از تولیدکننده داشته باشد و نماد عینی رکود در بخش تولید است که نمایشگر واقعیت جامعه تولید کننده است.

وی با بیان اینکه عدم حمایت از تولیدکننده عواقب شوم اقتصادی در بردارد دارد افزود: دولت با حمایت می توانست  وضعیت مطلوبی را برای تولیدکننده فراهم آورد، متاسفانه وضعیت نامطلوب عرضه و درآمد  در نمایشگاهها موجب شده است تا تولید کننده بازار مورد نیاز خود را از دست دهد؛ بازار عسل تولیدی به حدی بوده است که  در حد تناژ  فروش داشتیم این در حالی است که شرایط کنونی موجب شده است تا نیروهای انسانی بیکار و خط تولید هم در حال تعطیل شدن است.

وی در ادامه بیان داشت: شرایط کارگاه تولیدی به حدی بود که توانسته سبودیم برای  50 نفر به صورت مستقیم و  200 نفر  غیر مستقیم  اشتغالزایی داشته باشیم؛ متاسفانه عدم حمایت و رکود اقتصادی  منجر به از دست بازار فروش شده است. بازار در راستای حمایت از تولیدکننده داخلی قرار ندارد. عدم سرمایه در گردش هم موجب از دست دادن بازارهای صادراتی به کشورهای عمان و روسیه شد. مسلم است بازار پرونق می‌تواند موجب راه اندازی کارگاه های تولیدیو اشتغالزایی موثر برای نیروهای انسانی داخلی به شمار رود.

این تولید کننده بسیجی خاطر نشان کرد: سپاه توانسته حمایت مناسبی از تولید کننده داشته باشد که از جمله می‌توان به برگزاری نمایشگاه های مختلف در استان های  مختلف  اشاره داشت از اینرو بستر مناسبی برای پیشرفت تولید کنندگان را تا حدی فراهم آورده است. لذا انتظار می‌رود تا رسانه ها ارتباطاتی منسجم و زمان مشخصی را برای تولیدکنندگان در نظر بگیرند تا از این طریق تعامل دو سویه بین تولید کننده و دولتمردان برقرار شود.

ارسال نظرات