بوشهرـ فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: با هدف مانوس شدن نوجوانان و جوانان با آیات و کلام وحی، بزرگترین محفل ترتیل خوانی قرآن کریم نوجوانان و جوانان بسیجی بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۹۰۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ مراسم ترتیل خوانی نوجوانان بسیجی در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق(ع) بوشهر با حضور قاریان و حافظان نوجوان بسیجی برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالرضا دشتی فرمانده ناحیه بوشهر با توجه به اینکه توفیق بزرگی است که در چهارمین سال پیاپی ترتیل خوانی در رده نوجوانان وجوانان برگزار می شود، گفت: مراسم ترتیل خوانی در رده نوجوانان و جوانان با برنامه ریزی که شده است با شور و نشاط جوانان و نوجوانان همراه است و سالهای آینده نیز پرشورتر خواهد بود.

فرمانده ناحیه بوشهر اظهار کرد: با علاقه مندی که در نوجوانان و خانواده های مومن و انقلابی بوشهر وجود دارد در سالهای آینده مراسمات ترتیل خوانی نوجوانان همه روزه برگزار خواهد شد.

دشتی افزود: هدف از برگزاری این برنامه در سالهای گذشته ایجاد ظرفیت قرآنی در شهرستان بوشهر وایجاد حس مطالبه گری مسائل قرآنی در خانواده ها بود و امسال نیز در حال آماده سازی نوجوانان برای اجرای محفل انس با قرآن ماننده رده بزرگسالان هستیم.

وی بیان کرد: اگر امروز مشکلی در جامعه وجود دارد به دلیل رد شدن از قرآن و معانی آن است و سرمایه گذاری روی این قشر از جامعه آینده را تضمین می کند.

فرمانده ناحیه بوشهر ابراز کرد: از همه کسانی که برای اجرای این برنامه قرآنی زحمت می کشند تشکر می کنم و امیدوری در سالهای آینده برای هر چه بهتر برگزارشدن برنامه های قرآنی مسئولین و دستگاه های متولی فرهنگ ما را یاری کنند./انتهای پیام


ارسال نظرات