شاعر ارزشی کشورمان گفت: این حمله موشکی سیلی ای بود که آنها را از خواب بیدار کرد و نه تنها انتقام خون شهدای حرم و مجلس را گرفت بلکه آمریکا و عربستان و دشمنان منطقه را نیز ادب کرد.
کد خبر: ۸۸۷۵۹۱۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
عبدالمجید فرایی شاعر ارزشی کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهان داعش گفت: این حمله موشکی هوشمندی سپاه را نشان داد که با یک تیر چند نشان را زده و برای ما مایه عزت آفرینی بوده و مشت محکمی به سینه دشمنان انقلاب و نظام بود.

وی گفت: نکته دیگری که وجود دارد این است که دیپلمات های ما از این به بعد باید قوی تر عمل کنند چرا که ضعف آنها دشمن را به طمع می اندازد.

فرایی بیان داشت: امام و رهبری همواره تاکید داشته اند که نقطه ضعف دشمن نقطه قوت ماست. مشکل آنها این است که ما موشک نداشته باشیم چرا که باعث نگرانی آنها می شویم و این نقطه ضعف آنهاست.

وی افزود: آمریکا و عربستان و دشمنان ما مدتی است هر چه دلشان می خواهند می گویند و در سایه برجام قدم به قدم ما را عقب راندند و خیلی وقیح و پر رو شدند. ترامپ رقص شمشیر می کند و وزیر خارجه عربستان تهدید. اینها حاکی از این بود که فکر می کردند ما ضعیف شده ایم.

شاعر ارزشی کشورمان تصریح کرد: این حمله موشکی سیلی ای بود که آنها را از خواب بیدار کرد و نه تنها انتقام خون شهدای حرم و مجلس را گرفت بلکه آمریکا و عربستان و دشمنان منطقه را نیز ادب کرد.

ارسال نظرات