به همت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) ؛

کلاس اخلاق اسلامی با حضور امام جمعه فردیس

امام جمعه فردیس در جمع پایوران ناحیه امام رضا(ع) گفت: جواب دندان شکن نیروهای سپاه در خصوص پرتاب موشک های ذوالفقار به مقر تجهیزات نظامی گروه های تروریستی داعش در سوریه که نشان از اقتدار و صلابت سپاه پاسداران می باشد، قابل تحسین است.
کد خبر: ۸۸۷۵۹۵۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، کلاس اخلاق با حضور امام جمعه فردیس و به همت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)، با حضور پایوران و سربازان این ناحیه در سالن فرهنگی ورزشی ثامن الائمه برگزار گردید.
 
کلاس اخلاق اسلامی با حضور امام جمعه فردیس 
 
امام جمعع شهرستان فردیس، دکتر ایمانی ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه داران جواب دندان شکن نیروهای سپاه در خصوص پرتاب موشک های ذوالفقار به مقر تجهیزات نظامی گروههای تروریستی داعش در سوریه که نشان از اقتدار و صلابت سپاه پاسداران می باشد را مطرح نمودند.
 
وی در خصوص تفسیر قرآن گفتند: کلمه تفسیر از فسر گرفته شده که به معنای بازکردن و تشریح کردن، مراد خدای متعال می باشد یعنی خداوند متعال در حد فهم توان ما قرآن را طرح ریزی نموده است.
 
دکتر ایمانی در مباحث اخلاقی خود به ذکر آیات قرآن پرداخته و گفتند:  آیه ( ان الانسان لفی خسر) یعنی همه ی انسانها در خسران هستند به غیر از کسانی که ایمان دارند و عمل صالح دارند و اشاره نمودند که لازمه ایمان عمل صالح می باشد.
 
 
 


خبرنگار: کولیوند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار