خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

مصون‌سازی جامعه از وظایف اصلی همه مردم و ارگان‌ها است

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: همه افراد باید به وظایف خود در مباحث علمی، فرهنگی و اعتقادی به نحو احسنت عمل نمایند و منتظر دستور نهادهای مختلف نباشند و برای دستیابی به این مهم نیاز به مدیرانی دلسوز، جهادی و نترس و مردمانی هوشیار و آماده داریم.
کد خبر: ۸۸۷۵۹۵۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در خصوص آتش به اختیاری در مسائل فرهنگی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با دانشجویان و اساتید به موضوع آتش به اختیاری در مسائل فرهنگی اشاره داشتند که بیانگر اهمیت توجه به مسئله فرهنگی در کشور است.

وی ادامه داد: این دیدار نشان‌ داد که دیگر لازم نیست دانشجویان در انجام فعالیت‌های فرهنگی خود منتظر دستورات نهادهای فرهنگی باشند.

این مسئول برگزاری هرچه سریعتر فعالیت‌های فرهنگی چون اردوهای راهیان نور را از مصادیق موضوع آتش به اختیاری در مسئله فرهنگ عنوان کرد و گفت: همه افراد باید به وظایف خود در مباحث علمی، فرهنگی و اعتقادی به نحو احسنت عمل نمایند و منتظر دستور نهادهای مختلف نباشند.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین مطرح کرد: مصون سازی جامعه در همه ابعاد و حوزه‌ها از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف همه مردم و مسئولین کشور است.

حجت‌الاسلام مصطفایی تصریح کرد: برای دستیابی به مصون سازی جامعه نیاز به مدیرانی دلسوز، جهادی و نترس و مردمانی هوشیار و آماده داریم.

وی در قسمت پایانی این گفت و گو با یادآور شدن قصه کربلا خاطرنشان کرد: ما باید به تبعیت از اماممان در عین حال که دیگران را به راه راست هدایت می‌کنیم خود نیز به سوی راه راست و درست قدم برداریم.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار