خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قزوین اذعان کرد:

تقویت زیرساخت‌های فرهنگی مهم‌ترین راه برای مقابله با دشمن

رئیس دانشگاه پیام‌نور قزوین اذعان کرد: تقویت و آماده‌سازی فرمانده‌های فرهنگی یکی از اصلی ترین زیرساخت‌ها برای آمادگی و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۸۸۷۵۹۷۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

دکتر تقی نبئی رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قزوین،در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص موضوع آتش به اختیاری در مسائل فرهنگی اظهار کرد: موضوع آتش به اختیاری یک اصطلاح نظامی است و در زمانی که فرمانده ارتباط لازم را با سربازان خود ندارد یک سری اختیارات را برعهده خود سربازان قرار می‌دهد، صادر می‌شود.

وی ضمن اشاره به بیانات رهبری در خصوص موضوع آتش به اختیاری در مسائل فرهنگی تشریح کرد:امروز همه ما در امور فرهنگی جامعه و کشورمان با شرایطی مواجه می‌شویم که فرصتی برای در ارتباط بودن با فرمانده وجود ندارد لذا لازم است خود وظیفه شناس بوده و راه را از بیراهه تشخیص داده و بنا به صلاحدید خود عمل نماییم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قزوین ادامه داد: فرمان آتش به اختیاری هرگز به معنای بروز رفتارهای خودسرانه نبوده و باید در چارچوب قانون و تنها در مواقعی که به فرمانده دسترسی نداریم، صورت بگیرد.

نبئی اطلاع رسانی در زمینه حمله فرهنگی را از مهم‌ترین وظایف مردم و نهادها عنوان کرد و گفت: ما باید زیرساخت های فرهنگی خود را آن چنان محکم سازیم که دشمن توانایی حمله و ضربه زدن به ما را از این طریق نداشته باشد.

وی اضافه کرد: تقویت و آماده‌سازی فرمانده‌های فرهنگی یکی از اصلی ترین زیرساخت‌ها برای آمادگی و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قزوین توضیح داد: افزایش استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی سبب آن گردیده که وارد شدن و رخنه کردن در میان ما از طریق بحث‌های فرهنگی به یکی از اصلی‌ترین امیدهای دشمن برای ضربه زدن به ما تبدیل شده است.

نبئی در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز همه ما عضو یک خانواده‌ایم و باید آگاهانه در صحنه حضور یافته و به وظیفه انسانی ، اخلاقی و شرعی خود عمل نماییم.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار