روابط عمومي و تبليغات سپاه اميرالمومنين(ع)استان ايلام ضمن گراميداشت اين روز ، از بسيجيان و آحاد مردم شريف و روزه دار استان ايلام دعوت مي نمايد كه با عمل به وظيفه شرعي ، انقلابي و عقلاني خود جهت حضور در راهپيمايي روز قدس شركت نمايند.
کد خبر: ۸۸۷۵۹۸۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاري بسيج، بيانيه روابط عمومي و تبليغات سپاه اميرالمومنين(ع) استان ايلام بمناسبت روز جهاني قدس به شرح ذيل مي باشد:

روز قدس يك روز جهاني است . روزي نيست كه فقط اختصاص به قدس داشته باشد . روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است. روز مقابله ملتهايي است كه در زيرفشار آمريكا و غيرآمريكا بودند، در مقابل ابرقدرتهاست. روزي است كه بايد مستضعفين مجهز بشوند در مقابل مستكبرين و دماغ مستكبرين را به خاك بمالند..... من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اكرم (ص) مي دانم ، و روزي است كه بايد ما تمام قواي خودمان را مجهز كنيم و مسلمين از آن انزوايي كه آنها را كشانده بودند خارج شوند ، و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بايستند و ما در مقابل اجانب با تمام قوا ايستاده ايم و نخواهيم اجازه داد كسان ديگر در مملكت ما دخالت كنند ، و مسلمين نبايد اجازه بدهند كه كسان ديگردر ممالكشان دخالت كنند. امام خميني (ره)

اكنون كه 37 سال از ابتكار تاريخي امام امت ، در نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به عنوان روز جهاني قدس مي گذرد ، بخوبي مي بينيم كه روز قدس شهرت جهاني يافته است و انقلاب اسلامي كه با تقويت روح استكبار ستيزي در ميان مظلومان جهان از جمله مردم بي دفاع فلسطين ، آزادي قدس شريف را از اهداف والاي خود برشمرده ، بخوبي نشان داده است كه به وسعتي فراتر از خاك ايران اسلامي و به وسعت دنياي اسلام و اعماق فطرت بشري و ادراك تمامي انسانهاي آزاده عالم مي انديشد. و اينگونه شده است كه نظام سلطه و در راس آنها انگليس خبيث و امريكاي جنايتكار براي مواجهه با نفوذ پيام اسلام ناب محمدي (ص) و سرايت انديشه انقلاب اسلامي تمام تلاش خود را براي تضعيف و براندازي نظام جمهوري اسلامي بكار بسته اند، لذا بر پايه اين واقعيت انقلاب اسلامي در ابتداي پيروزي و استقرار خود در ميهن اسلامي ، برائت خود را از نظام سلطه و استكبار اعلام كرده و تفكر جديدي را در راه مبارزه با صهيونيسم در ميان جوانان و مبارزان فلسطيني برجاي گذاشت و نخستين بارقه هاي توسل به انتفاضه را در عمق وجودشان شعله ور ساخت كه تاكنون نيز ادامه داشته و ما امروز شاهد تداوم خيزش ملت فلسطين عليه صهيونيسم در سرزمين هاي اشغالي و جهاد مبارزان غيور فلسطيني با تروريسم بين المللي داعش در كشورهاي مسلمان و درگير با فتنه هستيم . نظام سلطه درمقابل اين بالندگي و حركت پيش رونده جبهه مقاومت با هدف ايجاد تفرقه و پاره پاره كردن امت واحده اسلام ، با رخنه در ميان كشورهاي مرتجع عربي و در راس انان حكومت قبيله آل سعود در عربستان ، كوشيده است با شيعه هراسي و ايران هراسي ، توجه مسلمين را از دشمن واقعي خود يعني رژيم صهيونيستي منحرف و آنان را به نزاع قومي و تقابل عقيدتي با ايران عزيز به عنوان محور مقاومت دنياي اسلام ، سوق دهند و در همين راستا در سالهاي اخير نيز با استفاده از دلارهاي نفتي عربستان و غارت بيت المال مسلمانان ، انديشه بي اصالت و پليد سلفي گري را ترويج و گروههاي تكفيري داعش و امثالهم را به جان ملت هاي مسلمان منطقه بيندازند. اگرچه توانستند با پشتيباني تروريسم غربي عبري عربي ، با سيطره بر قسمت هايي ازخاك سوريه و عراق و قتل و عام بيرحمانه مردم بي پناه صفحات سياهي از جنايت ، را در طول تاريخ بشري به نام خود رقم بزنند ، نتوانسته اند به اهداف شوم خود دست يابند و به لطف جانفشانيهاي نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در جهت بسيج مردمي كشورهاي مسلمان منطقه در حال نابودي و ريشه كني كامل قرار گرفته اند و تحركات تروريستي اخير آنان در ايران عزيز كه در حكم ترقه بازي بيش نيست هرگز قادر نخواهد بود كه در عزم و اراده خلل ناپذير ملت شريف ايران در دفاع از كيان اسلام و حريم مقدس اهل بيت سلام الله عليهم خدشه اي وارد نمايد و به فضل الهي ، ايران اسلامي در سايه رهبري داهيانه امام خامنه اي عزيز (مدظله العالي) كه فرمودند : " همه ، اعم از دشمنان ، دوستان با اخلاص و دوستانی که برخی مواقع دلشان میلرزد ، بدانند جمهوری اسلامی مستحکم و با اقتدار کامل ایستاده و دشمنان نمی توانند به ملت ایران سیلی بزنند بلکه ملت به آنها سیلی خواهد زد." در اين راه ثابت قدم خواهد ماند.

روز جهاني قدس ، نماد بيداري ، آگاهي و اتحاد عظيم جهان اسلام در مقابل دشمن حقيقي اسلام است . روز قدس ، روز رسوايي مجامع به اصطلاح بين المللي و مدعيان دروغين حقوق بشري است كه ساليان دراز در برابر اقدامات تروريسم بين المللي رژيم كودك كش صهيونيستي سكوت اختيار كرده اند و اقدام جوانان فلسطيني در دفاع از خانه و كاشانه خود را تروريسم معرفي مي كنند . روابط عمومي و تبليغات سپاه اميرالمومنين(ع)استان ايلام ضمن گراميداشت اين روز ، از بسيجيان و آحاد مردم شريف و روزه دار استان ايلام دعوت مي نمايد كه با عمل به وظيفه شرعي ، انقلابي و عقلاني خود جهت حضور در راهپيمايي روز قدس و اعلام حمايت از ملت ستمديده فلسطين و برائت و انزجار از رژيم اشغالگر قدس ، و با لبيك به نداي معمار كبير جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (رضوان الله تعالي عليه) در رابطه با آرمان روز قدس و با تبعيت از منويات خلف شايسته ايشان حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) در رابطه با تداوم روحيه انقلابي گري و چالش با نظام سلطه و نفي هرگونه سازش با استكبارجهاني با سردادن شعارهاي كوبنده و دشمن شكن ( مرگ برآمريكا ، مرگ بر انگليس ، مرگ بر اسرائيل) ، اعلام نمايند كه در مقابل زياده خواهي هاي استكبار جهاني كوتاه نخواهند آمد و در ذهن آنان آمريكا تا ابد شيطان بزرگ خواهد بود و تا نابودي كامل و محو اسرائيل غاصب از پاي نخواهد نشست.

والسلام عليكم و رحمه الله وبركاته

ارسال نظرات