امین زندگانی در گفتگو با «بسیج»:

حمله سپاه به مقر داعش استراتژی خوبی برای پاسخ به زیاده گویی های عربستان بود/ ما در ارتباط با خاک و امنیتمان با کسی شوخی نداریم

بازیگر محبوب کشورمان گفت: ما در ارتباط با خاک و امنیتمان با کسی شوخی نداریم. سالها هزینه دادیم خون دادیم جوانانمان را دادیم و به همین سادگی از این مسائل رد نشده و اجازه نمی دهیم کسی به خاکمان تعرض کند.
کد خبر: ۸۸۷۶۰۴۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
حمله سپاه به مقر داعش استراتژی خوبی برای پاسخ به زیاده گویی های عربستان بود/ ما در ارتباط با خاک و امنیتمان با کسی شوخی نداریم
امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهان داعش گفت: این حمله استراتژی بسیار خوب و جوابی بود برای اتفاق اخیری که در تهران افتاد.

وی افزود: عربستان این روزهاخیلی در منطقه زیاده گویی کرده و در مورد حضور جهانی خود دچار توهم شده و فکر می کند خبری هست. این حمله موشکی هشدار خوبی بود برای اینکه این کشوری که فکر کرده با تجهیزاتش می تواند در منطقه حرفی برای گفتن داشته باشد سر جایش بنشیند.

بازیگر محبوب کشورمان تاکید کرد: ما با این حمله ثابت کردیم که اگر حرفی در مورد توان موشکی خود زدیم ادعای خالی نبوده و نشان دادیم که ما می توانیم 650 کیلومتر را طی کرده و نقطه مورد نظر خود را هدف قرار دهیم.

زندگانی بیان داشت: این اتفاق برای من خیلی جذاب بود مطمئنا این اقدام در منطقه تاثیر مثبتی دارد و دشمنان متوجه می شوند که ما اهل گزافه گویی و بلوف نیستیم و اگر در رزمایش هایمان چیزی را نشان می دهیم حتما امکان و توان استفاده و تکنولوژی آن را داریم.

بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: به هر حال این جواب خوبی بود برای کسانی که فکر کردند می توانند با حمایت از این گروهک ها کاری در کشور ما انجام دهند. ما در ارتباط با خاک و امنیتمان با کسی شوخی نداریم. سالها هزینه دادیم خون دادیم جوانانمان را دادیم و به همین سادگی از این مسائل رد نشده و اجازه نمی دهیم کسی به خاکمان تعرض کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار