مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل خبر داد؛
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از برگزاری گروهی مسابقه از علاقمندان به جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۶۰۴۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان اردبیل، رباب عزیزخانی با بیان اینکه این مسابقات در بین گروههای هدف نهاد های خدمت رسان برگزار میشود، افزود: در این مسابقات، علاقمندان با حضور گروهی در یک مکان و در زمان واحد، پاسخنامه های جشنواره کتابخوانی رضوی در خصوص کتابهای معرفی شده در جشنواره را تکمیل می کنند.

وی، ورزشکاران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان، خواهران و برادران دعوت شده توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه به آستان امام زاده صالح(ع) ، طلبه های حوزه علمیه برادران اردبیل و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل را از جمله شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی رضوی برشمرده و افزود: طی روزهای آینده، با مشارکت کتابخانه مرکزی اردبیل شاهد حضور کثیر علاقمندان در مصلی اردبیل و شرکت این عزیزان در جشنواره کتابخوانی رضوی خواهیم بود.

عزیزخانی ادامه داد: ساخت برنامه تلویزیونی معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی با مشارکت مجتمع فرهنگی قرآنی ولایت، محوریت قصه های کتاب «10 قصه از امام رضا(ع)» در برنامه های کودک شبکه سبلان و اطلاعیه های رادیوئی را از جمله همکاری های صدا و سیما در خصوص جشنواره کتابخوانی رضوی بیان کرده و اضافه کرد: با همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اردبیل، روابط عمومی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل نیز با مشارکت تحسین برانگیز در این جشنواره، بنرهای اطلاع رسانی جشنواره را در سطح معابر و میادین مرکزی اردبیل نصب نموده است.

این مسئول، توزیع نزدیک به 15 هزار حلقه لوح فشرده جشنواره حاوی فایل های پی دی اف کتابهای جشنواره و 2 هزار پوستر جشنواره را در بین شهروندان و ادارات و مؤسسات استان مورد اشاره قرار داده و خاطرنشان ساخت: در ماه مبارک رمضان و شبهای قدر، شاهد برپائی ایستگاههای جشنواره در شهرهای مختلف استان و توزیع اقلام جشنواره کتابخوانی رضوی توسط کتابداران تلاشگر بوده ایم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، بر برپائی ایستگاه نقاشی از قصه های کتاب «10 قصه از امام رضا(ع)» در روز قدس تأکید کرده و گفت: در این ایستگاه، کودکان ضمن مطالعه یکی از قصه های کتاب، برداشت های ذهنی خود را در قالب نقاشی به تصویر خواهند کشید.

رباب عزیزخانی، شوق کودکان به شرکت در پویش مجازی جشنواره را امید بخش دانسته و افزود: بسیاری از والدین و کودکان، بالاخص کودکان روشندل عضو کتابخانه های عمومی، با ارسال ویدئوهای معرفی کتاب «10 قصه از امام رضا(ع)»، در این جشنواره مشارکت فعال داشته اند.

وی، همچنین از تمدید بخش مکتوب جشنواره تا 10 تیرماه خبر داده و تصریح کرد: بخش اینترنتی جشنواره نیز تا 20 تیرماه تمدید شده است.

ارسال نظرات