خبرهای داغ:
به همت پایگاه حجاب

اجرای برنامه های متنوع در شب های ماه مبارک رمضان در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود

برنامه های متنوع در شب های ماه مبارک رمضان به همت پایگاه حجاب حوزه بسیج صدیقه کبری(س) در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۷۶۰۵۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت پایگاه حجاب بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س)، برنامه های متنوع در شب های ماه مبارک رمضان در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود اجرا می شود.

خانم قلی پور فرمانده پایگاه حجاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به برنامه های پایگاه در ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان در وقت های مختلف صبح و عصر و شب برنامه های متنوعی از طرف پایگاه برای دختران و مادران محله و بسیجیان برنامه ریزی و در حال اجراست.

وی افزود: برگزاری جلسات احکام و پاسخ به سوالات شرعی با حضور مبلغین خواهر در محل پایگاه و کارگاه های قالی بافی برگزار می شود.

قلی پور خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات معرفتی و بصیرتی در قالب حلقه های صالحین با موضوعات گوناگون و متنوع و برگزاری جلسات مشاوره خانوادگی و تربیت فرزند در محل پایگاه برگزار می شود.

وی با اشاره به جمع آوری کمک برای افراد نیازمند محله نیز گفت: به همت بسیجیان پایگاه و خیرین کمک های مختلفی در قالب نقدی و سبدهای حمایتی برای خانواده های نیازمند تهیه و بین آنها توزیع شده است.

فرمانده پایگاه با اشاره به برپایی ضیافت افطاری ساده بیان کرد: مراسم ضیافت افطاری ساده به همت بسیجیان با حضور اهالی در محل مسجد رسول اکرم(ص) در دو مرحله برگزار شده است که با استقبال خوب روزه داران انجام پذیرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها